Структура за темами
Загальна інформація
Комп'ютерне моделювання
дисципліна викладається для здобувачів освіти 4 курсу
спеціальності 126 Інформаційні системи та технології
Семестр
Всього
кредитів / годин
Лекцій
(год.)
Практ.
(год.)
Самост.
(год.)
Курсова робота
Підсумк. контроль
VIІІ
3 / 90
32
32
26
-
Диференційований залік
Мета дисципліни «Комп’ютерне моделювання» - сформувати фундаментальні теоретичні знання щодо суті Ви навчитеся роботі з користувацьким інтерфейсом Blender та навігації в 3D просторі під час роботи.
- Ви дізнаєтеся про основи 3D моделювання, освітлення, анімації, створення матеріалів, текстур, рендерингу, скульптури та фізичного рушія.
- Ви будете працювати над невеликими вправами, що допоможуть закріпити набуті знання і отримати перший досвід роботи в Blender.
Для початку вам нічого не потрібно знати про Blender. Ви можете почати цей курс без будь-яких попередніх знань та вмінь ( ми навіть розглянемо як завантажити та встановити Blender). Єдине, що бажано мати, це пристрасть до 3D. Така мотивація допоможе вам освоїти Блендер та втілити свої ідеї та бажання.
Призначення практичних занять – закріпити, розширити й поглибити знання, здобуті студентами на лекціях та під час самостійного вивчення ними першоджерел. На практичних заняттях студенти набувають навички встановлення головного змісту моделювання, використання засобів аналізу предметної області й опису концептуальної моделі, побудови логічної схеми імітаційної моделі, вибору методів машинної імітації випадкових подій і величин.
Мета лабораторних робіт – оволодіти методикою і технологією розробки 3D об’єктів.