
Організація баз даних та сховища даних (Завіша В.В.)

Захист інформації (Завіша В.В.)
Метою викладання дисципліни “Захист інформації” є навчання студентів принципам побудови комплексних систем захисту інформації на основі синтезу організаційних і технічних заходів щодо забезпечення захисту інформації з обмеженим доступом, основ ведення електронного документообігу в умовах сучасних кіберзагроз та витоку технічними каналами, забезпечення захисту інформації від несанкціонованого доступу на основі вимог міжнародних стандартів з інформаційної безпеки, державних нормативних документів з технології захисту інформації.

Кваліфікаційний іспит ІСТ

Контролери та сенсори системи IOT

Основи комунікації ІСТ (Андрощук І.І.)
Метою вивчення навчальної дисципліни «Основи комунікації» є формування особистості, яка володіє теоретичними знаннями і практичними навичками здійснення успішної комунікації; розкриття змісту основних теоретичних концепцій і термінів, які використовуються в сучасній теорії комунікацій, формування в здобувачів освіти уявлення про підходи до вивчення даного питання; набуття знань здобувачами освіти щодо обміну інформацією з допомогою будь-яких засобів спільної системи символів і кодів вербального і невербального спілкування, котрі є складниками комунікації.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Основи комунікації» є: формування уявлення про сутність і характер комунікаційних процесів в інформаційному суспільстві; формування професійних комунікативних компетентностей; механізм комунікації у сучасних засобах комунікації; надання здобувачам освіти знань про способи організації комунікації в суспільстві; розкриття характерних особливостей різних видів і типів комунікації; формування розуміння особливостей мовної та невербальної комунікації її різновидів; вивчення прийомів і методів впливу на різні аудиторії.

Інтелектуальний аналіз даних (Завіша В.В.)

Алгоритми і структури даних (Завіша В.В.)

Дискретна математика ІСТ (Неля Стефанська)
Дисципліна «Дискретна математика» спрямована на вивчення об’єктів, що мають дискретний характер.
Розглядаються питання, які є основою теорії інформаційних систем та мають широке застосування у комп’ютерних науках та криптографії, а саме: основи теорії множин та елементи математичної логіки, комбінаторика та теорія графів.

Програмування для мобільних пристроїв
Популярність використання мобільних пристроїв у всьому світі продовжує зростати. Сьогодні користувачі витрачають більше часу на свої смартфони в різних цілях (соціальні мережі, електронна пошта, карти, новини, відео, комерційні додатки та ін.).
Таким
чином процес розроблення мобільних додатків стає актуальним напрямом у IT-індустрії.
Сучасні компанії, такі як: Google, Apple, Microsoft та інші розробили мобільні
платформи, що містять мобільні операційні системи (далі ОС) та засоби
розроблення (Software Development Kit (далі SDK)).

Основи інтернету речей (ІОТ)
Інтернет речей (Internet of Things, IoT) — концепція мережі, що складається із взаємозв'язаних фізичних пристроїв, які мають вбудовані давачі, а також програмне забезпечення, що дозволяє здійснювати передачу і обмін даними між фізичним світом і комп'ютерними системами в автоматичному режимі, за допомогою використання стандартних протоколів зв'язку.

Комп'ютерне моделювання (Заяць Н.А.)
Мета дисципліни «Комп’ютерне моделювання» - сформувати фундаментальні теоретичні знання щодо суті Ви навчитеся роботі з користувацьким інтерфейсом Blender та навігації в 3D просторі під час роботи.

Вища математика (Боровська Ю.В.)

Людина і світ ( Сичевська -Возняк О.М,

Комп'ютерні системи ІСТ (Великий О.А.)

Технології та компоненти віртуальних систем (Заяць Н.А.)
Мета дисципліни «Технології та компоненти віртуальних систем» - є формування знань та вмінь студента в області розробки і використання програмного забезпечення засобами сучасних середовищ підтримки та розробки ігрових додатків.

Людина і світ (Щудлюк М. О., Сичевська-Возняк О. М.)

Навчальна практика (21-КІ, 22-КІ)
Практика студентів є невід’ємною складовою частиною процесу підготовки спеціалістів у вищих навчальних закладах.
Програму навчальної практики студентів розроблено на основі освітньої програми «Комп’ютерна інженерія» відповідно до навчального плану спеціальності, положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України і організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах. Основний час практики дозволяє студенту придбати навички та уміння у роботі на персональних ЕОМ, привиття інтересу до майбутньої спеціальності.
Історія України (від найдавніших часів до сьогодення) (Вісина Т.М.)
Мета історичної освіти – сприяти формуванню у здобувачів вищої освіти національно-культурної ідентичності, патріотичного світогляду, активної соціальної та громадянської позиції, почуття власної гідності у результаті осмислення соціального та морального досвіду минулих поколінь, розуміння історії і культури в контексті історичного процесу.

Адміністрування комп'ютерних систем та мереж ІСТ (Великий О.А.)

Основи програмування (Завіша В.В.)
Метою викладання навчальної дисципліни «Основи
програмування» є набуття ключових фахових компетентностей, теоретичних знань і
практичних навичок з програмування алгоритмічною мовою Python у різних сферах
професійної діяльності