Структура за темами
Загальне
- ІСТОРІЯ РЕКЛАМИ
дисципліна викладається для студентів спеціальності022 “Дизайн”
Семестр Лекцій Лаборатор. Практ. Самост. Підсумк. контроль VII 40 - 32 78 Екзамен Метою вивчення дисципліни «Історія реклами» є вивчення історичних передумов формування сучасної рекламної діяльності для подальшого використання набутих знань в проектній діяльності, враховуючи специфіку вивчених рекламних аспектів, набуття здобувачами освіти професійних навичок та вмінь проектування рекламної продукції, а також оволодіння професійною термінологією для засвоєння студентами теоретичних та практичних знань у галузі рекламної дизайн-діяльності, як форми графічної комунікації, усвідомлення ними ключових понять і процесів у цій сфері, вироблення практичних навичок усебічного аналізу та створення рекламної продукції різних видів виражальними засобами графічної мови.