
Мистецтво (Рубан О.М.)
Вивчення дисципліни Мистецтво полягає в розвитку формування у здобувачів вищої освіти організації в них системи компетентності знань для вивчення фахових основ стилів та напрямів мистецтва.
У освіті дисципліна Мистецтво спрямована на формування у здобувачів загального вміння: розуміти особливості стилів і напрямів мистецтва; знати надбання видатних діячів світового та вітчизняного мистецтва, сворювати живописні, графічні, та декоративні композиції у різних стилях і напрямах та застосовувати знання для самореалізації в професійній дизайнерській діяльності.
Програму орієнтовано на поглиблення інтересу особистісного розвитку на основі засвоєння здобувачами соціально значущих умінь (компетенцій) в стилях та напрямах мистецтва, як сфери знань і засвоєння навчальної дисципліни.
За освітньою програмою викладання на рівні вимог ОПП до державного стандарту вищої освіти. Освітня компетенція розроблена в основі вивчення, придбаних теоретичних ключових і практичних компетентностей та критичного мислення.
Художнє проектування (Рубан О.М.)
Метою вивчення навчальної дисципліни Художнє проектування є система компетентності знань та практичних навичок, що створює проектування, дизайнерських проектів у галузі графічного дизайну та дизайну середовища.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є вивчення природних мотивів; художньої техніки, видів стилізації архітектурної біоніки; неприродних об’єктів для виконання завдань з проектування; засвоєння основних композиційних прийомів роботи зі шрифтами та шрифтовими зображеннями; формування практичних навичок з поєднання зображення та текстом; створення рекламних, плакатних зображень; облаштування громадських просторів; дизайну виставкових комплексів та обладнання виставкових стендів для інтер’єру.
Освітня компетенція розроблена для засвоєння навчальної дисципліни в основі якої є вивчення, придбаних теоретичних ключових і практичних компетентностей та критичного мислення.
Переддипломна практика
Переддипломна практика є компонентом освітньо-професійної програми Дизайн, що входить до завершального циклу практичної підготовки здобувачів спеціальності 022 Дизайн. Основною метою переддипломної практики є надбання здобувачем освіти компетентностей до дипломного проектування, вивчення та аналізу зразків на базі підприємства, установи, проектної фірми, майстерні, бюро, студії тощо.

Технологічна практика
Технологічна практика - компонент освітньо-професійної програми спеціальності 022 Дизайн, спрямований закріпити, розширити та систематизувати формування професійних компетентностей на базі профільних підприємств, розширити практичний досвід на виробництві, розвинути професійне мислення та надбання компетентностей творчої діяльності в трудовому колективі.

Дипломне проектування
Дипломне проектування є завершальним етапом навчання здобувачів освіти. Кваліфікаційний проект - це індивідуальне комплексне завдання творчого характеру, яке засвідчує рівень фахової підготовки здобувача освіти і є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань, вміння їх застосовувати при розв'язуванні конкретних творчих, художніх і технічних завдань.

Людина і світ (культурологія, філософія, соціологія) Щудлюк М.О.

Історія мистецтв (Магера Є.С.)
Метою вивчення дисципліни «Історії мистецтва» є формування загальної картини історичного розвитку людства, отримання студентами знань про загальні, провідні процеси, явища та поняття давнього мистецтва; ознайомлення студентів з основами мистецтвознавства, з важливими періодами історії розвитку давнього мистецтва, особливостями формування художньо-образної системи образотворчого мистецтва; формування навичок сприйняття та аналізу творів мистецтва, розвиток навиків використовувати надбання мистецтва у власному творчому процесі.

Дизайн предметів інтер'єру (Рубан О. М.)
Метою вивчення навчального курсу є засвоєння здобувачами сучасних компетентностей, знань та вмінь із фахової передвищої освіти.
А також вивчення професійної підготовки фахівця в галузі культури і дизайнерського мистецтва, із арт - дизайну з високим рівнем майстерності, здатності щодо практичного, самостійного виконання завдань. дизайн - розробку технікою художньої графіки, для створення практичних робіт та технології дизайну предметів у інтер’єрі .
Живопис_Борисюк О.В.

Рисунок_Борисюк О.В.

Кольорознавство (Магера Є.С)
Метою викладання навчальної дисципліни «Кольорознавство» є формування творчої особистості; формування потреби у постійному самовдосконаленню; розвиток художнього смаку; набуття знань і вмінь з кольорознавства. Підготувати студентів до самостійної творчої роботи в майбутньому.
Основними завданнями вивчення дисципліни є знання законів кольорознавства, властивостей кольорів, дії кольору на людину, відчуття гармонійного поєднання кольорів та застосування теоретичних знань практично.

Основи креслення та нарисної геометрії (Великий О.А.)
Основи креслення та нарисної геометрії – це наукова дисципліна, яка вивчає способи побудови точного зображення просторових форм на площині, розглядає графічні методи розв’язання геометричних задач і розкриває геометричні властивості просторових форм. Такі зображення прийнято називати кресленнями. Креслення мають велике значення в усіх галузях виробництва, тому що за їх допомогою можна уявити не тільки форму предмета, але й усі його розміри, взаємне розміщення окремих частин і навіть матеріал, із якого він виготовлений.

Підприємницька діяльність (Цвіль О.В.)
Мета курсу: обґрунтування основних кроків майбутнього підприємця від генерування ідеї бізнесу до його започаткування та ведення. Прибуток − ось головний стимул підприємницької діяльності. Безумовно, прибуток − не тільки ознака успіху, але і матеріальна основа збільшення капіталу, розширення підприємницької діяльності. Але існують також інші, не менш важливі для підприємця стимули, крім отримання прибутку. Серед них − самоствердження особистості, можливість реалізувати свої здібності. Йдеться про реалізацію не тільки особистих прагнень. Сьогодні розуміння ролі підприємця нерозривно пов’язане із суспільними цілями, тому що в основі діяльності сучасної фірми лежить концепція суспільного призначення.

Комп’ютерне проектування графоформ (Юфімюк В.В.)

Композиційна організація форми (Юфімюк В. В.)
