![Основи креслення та нарисної геометрії (Кіперчук Н.В.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/theme/moove/pix/default_course.jpg)
Основи креслення та нарисної геометрії (Кіперчук Н.В.)
Нарисна геометрія вивчає
способи побудови точного зображення просторових форм на площині.
Метою дисципліни нарисна
геометрія є:
- розвиток просторової уяви;
- розвиток здібностей до аналізу та синтезу просторових форм;
- вироблення навиків, необхідних для виконання та читання технічних креслеників.
![Історія України від найдавніших днів до сьогодення (Кресак Ю.Ю.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/27879/course/overviewfiles/%D0%91%D0%B5%D0%B7%20%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B8-2.jpg)
Історія України від найдавніших днів до сьогодення (Кресак Ю.Ю.)
Мета історичної освіти – сприяти формуванню у здобувачів вищої освіти національно-культурної ідентичності, патріотичного світогляду, активної соціальної та громадянської позиції, почуття власної гідності у результаті осмислення соціального та морального досвіду минулих поколінь, розуміння історії і культури народів світу в контексті історичного процесу.
![Іноземна мова за професійним спрямуванням (Кресак Ю.Ю.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/27831/course/overviewfiles/IMPS.jpg)
Іноземна мова за професійним спрямуванням (Кресак Ю.Ю.)
![Правознавство (Чигринюк І.В.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/22334/course/overviewfiles/image_1.jpg)
Правознавство (Чигринюк І.В.)
Вивчення курсу «Правознавство» є необхідною запорукою виховання покоління громадян, здатних боротися за свої права цивілізованими правовими методами.
Знання та розуміння основ держави та права, конституційного, адміністративного, цивільного, трудового, шлюбно-сімейного, кримінального, господарського та інших галузей формує у студентів належний рівень правових знань, правової культури та правової свідомості.
![Охорона праці з безпекою життєдіяльності (Данилюк І.В.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/21757/course/overviewfiles/7394.jpg)
Охорона праці з безпекою життєдіяльності (Данилюк І.В.)
Вивчення основ безпеки життєдіяльності забезпечує поглиблення знань щодо взаємодії людини з біосферою та техносферою для розширення творчих можливостей майбутніх фахівців при виборі стратегії та тактики безпечної життєдіяльності, виховання нового покоління людей з мораллю безпечної життєдіяльності.
Охорона праці в Україні є одним із найважливіших соціальноекономічних завдань. Вона передбачає систему правових, технічних, економічних, санітарно-гігієнічних заходів, спрямованих на забезпечення здорових і безпечних умов праці та досліджує трудовий процес з позиції забезпечення життя та здоров'я працівників підприємств та установ.
![Фізичне виховання (Євченко І.В.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/theme/moove/pix/default_course.jpg)
Фізичне виховання (Євченко І.В.)
Фізичне виховання як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості. |
![Фізичне виховання (Фукс Л.П.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/21538/course/overviewfiles/555.jpg)
Фізичне виховання (Фукс Л.П.)
![Економіка галузі](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/21192/course/overviewfiles/%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0123.jpg)
Економіка галузі
![Економічна теорія](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/21186/course/overviewfiles/a2b373182623b94c9262cf35085dc5ba.png)
Економічна теорія
![Комп'ютерна графіка (ДЗ)](https://e-tk.lntu.edu.ua/theme/moove/pix/default_course.jpg)
Комп'ютерна графіка (ДЗ)
Курс містить повні і систематизовані відомості про комп’ютерну графіку і можливості її використання у сфері дизайну і реклами в рамках сучасних інформаційних технологій.
![Мистецтво (Рубан О.М.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/19860/course/overviewfiles/obrazotvorche-x-30b.jpg)
Мистецтво (Рубан О.М.)
Вивчення дисципліни Мистецтво полягає в розвитку формування у здобувачів вищої освіти організації в них системи компетентності знань для вивчення фахових основ стилів та напрямів мистецтва.
У освіті дисципліна Мистецтво спрямована на формування у здобувачів загального вміння: розуміти особливості стилів і напрямів мистецтва; знати надбання видатних діячів світового та вітчизняного мистецтва, сворювати живописні, графічні, та декоративні композиції у різних стилях і напрямах та застосовувати знання для самореалізації в професійній дизайнерській діяльності.
Програму орієнтовано на поглиблення інтересу особистісного розвитку на основі засвоєння здобувачами соціально значущих умінь (компетенцій) в стилях та напрямах мистецтва, як сфери знань і засвоєння навчальної дисципліни.
За освітньою програмою викладання на рівні вимог ОПП до державного стандарту вищої освіти. Освітня компетенція розроблена в основі вивчення, придбаних теоретичних ключових і практичних компетентностей та критичного мислення.![Художнє проектування (Рубан О.М.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/theme/moove/pix/default_course.jpg)
Художнє проектування (Рубан О.М.)
Метою вивчення навчальної дисципліни Художнє проектування є система компетентності знань та практичних навичок, що створює проектування, дизайнерських проектів у галузі графічного дизайну та дизайну середовища.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є вивчення природних мотивів; художньої техніки, видів стилізації архітектурної біоніки; неприродних об’єктів для виконання завдань з проектування; засвоєння основних композиційних прийомів роботи зі шрифтами та шрифтовими зображеннями; формування практичних навичок з поєднання зображення та текстом; створення рекламних, плакатних зображень; облаштування громадських просторів; дизайну виставкових комплексів та обладнання виставкових стендів для інтер’єру.
Освітня компетенція розроблена для засвоєння навчальної дисципліни в основі якої є вивчення, придбаних теоретичних ключових і практичних компетентностей та критичного мислення.![Основи комунікацій (Чигринюк І.В.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/18015/course/overviewfiles/dipcomm.png)
Основи комунікацій (Чигринюк І.В.)
![Вступ до спеціальності (Рубан О.М.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/theme/moove/pix/default_course.jpg)
Вступ до спеціальності (Рубан О.М.)
Вивчення дисципліни Вступ до спеціальності полягає в розвитку формування у здобувачів вищої освіти організації в них системи компетентності знань для вивчення фахових основ дизайнерської діяльності, художньо-конструкторської, проектної та всіх видів. На основі вступу у дизайн, спрямованому на вирішення завдань та знайомство із засобами – елементами дизайн-діяльності, напрямками, видами дизайнерських основних цілей.
Мета освіти – Вступу до спеціальності навчити здобувачів вищої освіти основним видам та класифікаціям різних видів дизайну. У освіті дизайнерів, дисципліна спрямована на формування у здобувачів загального вміння: класифікувати та розрізняти. об’єкти і види дизайну та його категорії. Програму орієнтовано на поглиблення інтересу до вступу у дизайн, як сфери знань і засвоєння навчальної дисципліни.
За освітньою програмою викладання на рівні вимог ОПП до державного стандарту вищої освіти. Освітня компетенція розроблена в основі вивчення, придбаних теоретичних ключових і практичних компетентностей та критичного мислення.![Основи біодизайну (Магера Є.С.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/19767/course/overviewfiles/160879.001.jpg)
Основи біодизайну (Магера Є.С.)
Метою вивчення навчальної дисципліни є освоєння природних форм і живих організмів та використання біонічних принципів і закономірностей у формотворенні предметного світу, формуванні просторово-предметного середовища в контексті нової парадигми дизайну. |
![Дипломне проектування](https://e-tk.lntu.edu.ua/theme/moove/pix/default_course.jpg)
Дипломне проектування
Дипломне проектування є завершальним етапом навчання здобувачів освіти. Кваліфікаційний проект - це індивідуальне комплексне завдання творчого характеру, яке засвідчує рівень фахової підготовки здобувача освіти і є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань, вміння їх застосовувати при розв'язуванні конкретних творчих, художніх і технічних завдань.
![Людина і світ (культурологія, філософія, соціологія) Щудлюк М.О.](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/17984/course/overviewfiles/%D0%BA%D0%B0%D1%82%20%D0%BB%D1%81.jpg)
Людина і світ (культурологія, філософія, соціологія) Щудлюк М.О.
![Історія мистецтв (Магера Є.С.)](https://e-tk.lntu.edu.ua/pluginfile.php/12873/course/overviewfiles/%D0%86%D1%81%D1%82.%D0%BC%D0%B8%D1%81%D1%82..jpg)
Історія мистецтв (Магера Є.С.)
Метою вивчення дисципліни «Історії мистецтва» є формування загальної картини історичного розвитку людства, отримання студентами знань про загальні, провідні процеси, явища та поняття давнього мистецтва; ознайомлення студентів з основами мистецтвознавства, з важливими періодами історії розвитку давнього мистецтва, особливостями формування художньо-образної системи образотворчого мистецтва; формування навичок сприйняття та аналізу творів мистецтва, розвиток навиків використовувати надбання мистецтва у власному творчому процесі.