Рекомендована
література
|
Автор
та назва літературного джерела (інформаційного ресурсу в Інтернет)
|
Основна література:
|
Бізнес-аналітика в економіці, фінансах, маркетингу та управлінні / С.
А. Єрохін, М. М. Єрмошенко, І. Ю. Штулер, Ю. В. Костинець. Навч.посібник. —
К., Національна академія управління, 2020 — 408 с.
|
Маркетинг: підручник /М.М.Єрмошенко, С.А.Єрохін, Т.В.Серкутан,
Ю.М.Неговська, Я.А.Громова, Ю.В.Костинець — Київ : HAY, 2020. — 810 с.
|
Таргетована реклама в соціальних мережах: просто в яблучко. Отримуйте
більше клієнтів зіз Фейсбук і Інстаграм/ Щербаков С._— Харків: Фоліо, 2021. –
458 с.
|
Допоміжна література:
|
No В.Ѕ. Guide to Direct Response
Social Media Marketing: The Ultimate No Holds Barred Guide to Producing
Measurable, Monetizable Results with Social Media Marketing. / by Dan Ѕ.
Kennedy, Kim Walsh-Phillips. -2017.
|
Інформаційні ресурси в Інтернеті:
|
Ларіна
К.В. Просування брендів. Корисний блог в Інстаграмі // [Електронний ресурс].
– Режим доступу: https://www.instagram.com/brand_focus/.
|
Ларіна К.В. Соціальні мережі як ефективний інструмент просування
сучасного тбізнесу // К.В. Ларіна // Тези доповідей міжнародної
науково-практичної конференції «Сучасні проблеми управління підприємства: теорія та практика», м. Харків – м.
Торунь, 3-4 березня 2020 року. – Х. : ФОП Панов А.М., 2020. – С. 142-144.
|
#1 про Insta Маркетинг и SMM. Корисний блог в Інстаграмі Лілії Нілової
// [Електронний ресурс]. – Режим доступу:
https://www.instagram.com/popartmarketing/.
|
Українська асоціація маркетингу [Електронний
pecypc]. — режим доступу : http://www.uaш.in.ua.
|