Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Бокова панель
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
Маркетинг в соціальних мережах (Цвіль О.В.)
На головну
Курси
Фаховий молодший бакалавр
Вибіркові дисципліни
Загальні вибіркові дисципліни
МСМ
Підсумковий контроль знань
Питання для контрольного опитування
Питання для контрольного опитування
Позначити як виконано
Клацніть
Питання для контрольного опитування.docx
для перегляду файлу
Попередня діяльність
◄ Практична № 4 "Як зробити бізнес-сторінку в Фейсбуці по кроках "
Перейти до...
Перейти до...
Робоча програма Маркетинг в соціальних мережах
Лекція № 2 "Мета та основні завдання організацій та брендів у соціальних мережах. Сучасні тренди, рейтинги соціальних мереж"
Лекція № 3 "Використання SMM-стратегії в діяльності великого, середнього і малого бізнесу. Розробка SMM-стратегії"
Лекція № 4 "Види контенту для соціальних мереж. Характеристика способів монетизації соціальних мереж"
Лекція 5 "База для маркетингу - створення бренду"
Лекція 6 "Формування персонального бренду в соціальних мережах"
Лекція 7 "Цільова аудиторія, аватар клієнта"
Лекція 8 "Візуальна подача акаунту"
Лекція 9 "Копірайтинг"
Лекція 10 "Форматування та оформлення публікацій. Що портрібно знати копірайтеру"
Лекція 11, 12 " Характеристика та просування у Фейсбук. Як побудувати успішну SMM-стратегію в Фейсбук"
Лекція 13 "Оформлення і базові правила ведення бізнес-акаунту в Інстаграм"
Лекція 15 "Місія та особливості використання інших популярних соціальних мереж, основні принципи роботи в них"
Лекція 14 "SEO-просування в Інстаграм"
Лекція 16 "Принципи тестування і налаштування рекламних кампаній. Таргетована реклама"
Лекція 18 "Основні функції SMM-менеджера. Золоті правила SMM"
Лекція № 1 Маркетинг, як наука. Виникнення маркетингу. Цілі, завдання, інструменти. Соціальні мережі. Особливості маркетингу в соціальних мережах.
Лекція 17 Воронка продажів і основні етапи її створення. Лід-магніт
Лекція 19 Використання соціальних мереж для подолання кризи
Практична робота № 1 "Аудит акаунту. корнтенту та конкурентів"
Практична № 2 "Сам собі бренд"
Практична № 3 "Алгоритм проведення сегментації ЦА, метод психотипів і персонажів"
Практична № 6 "Розробка SMM стратегії для просування бренду"
Практичні № 7-8 "Концепція профілю. Ідеї для контенту. Написання постів, що продають"
Практична № 5 "Оформлення профілю. Візуальний контент"
Практична № 9 Механіки проведення різних конкурсних активностей"
Практична № 4 "Як зробити бізнес-сторінку в Фейсбуці по кроках "
Список корисного програмного забезпечення.
Наступна діяльність
Список корисного програмного забезпечення. ►
На головну
Календар