Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Бокова панель
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
Комп'ютерне моделювання (Заяць Н.А.)
На головну
Курси
Фаховий молодший бакалавр
Комп'ютерна інженерія та Інформаційні системи та технології
Комп'ютерне моделювання
Лекційний курс
Тема 13 ТЕКСТУРА
Тема 13 ТЕКСТУРА
Позначити як виконано
Клацніть
Тема 13 ТЕКСТУРА.docx
для перегляду файлу
Попередня діяльність
◄ Тема 12 РОБОТА З МАТЕРІАЛАМИ
Перейти до...
Перейти до...
Оголошення
робоча програма моделювання
Тема 1 РОБОТА З ІНТЕРФЕЙСОМ BLENDER
Тема 2 НАЛАШТУВАННЯ BLENDER
Тема 3 УПРАВЛІННЯ СЦЕНОЮ В СЕРЕДОВИЩІ BLENDER
Тема 4 БАЗОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОБ’ЄКТІВ
Тема 8 SUBDIVIDING – ПІДПОДІЛ ОБ’ЄКТІВ
Тема 5 ОБ’ЄКТНИЙ РЕЖИМ ТА РЕЖИМ РЕДАГУВАННЯ
Тема 6 MESH-ОБ’ЄКТИ
Тема 7 ТРАНСФОРМАЦІЯ EXTRUDE – ЕКСТРУДІЮВАННЯ
Тема 9 МОДИФІКАТОР BOOLEAN
Тема 10 МОДИФІКАТОР MIRROR (ДЗЕРКАЛО)
Тема 11 ЗГЛАДЖУВАННЯ – SMOOTH
Тема 12 РОБОТА З МАТЕРІАЛАМИ
Тема 14 ОСНОВИ АНІМАЦІЇ В BLENDER
Тема 15 ОСНОВИ ФІЗИКИ В BLENDER
Практичне заняття 1
Практичне заняття 2
Практичне заняття 3
Практичне заняття 4
Практичне заняття 5
Практичне заняття 6
Практичне заняття 7
Практичне заняття 8
Практичне заняття 9
Практичне заняття 10
Практичне заняття 15
Практичне заняття 11
Практичне заняття 12
Практичне заняття 13
Практичне заняття 14
ПЕРЕЛІК ОРІЄНТОВНИХ ПИТАНЬ ПІДГОТОВКИ ДО ЗАЛІКУ
Література моделювання
Наступна діяльність
Тема 14 ОСНОВИ АНІМАЦІЇ В BLENDER ►
На головну
Календар