Методика рішення ситуаційних задач

Початок приймання: Thursday 21 May 1970 16:00 PM
Термін спливає: Thursday 28 May 1970 16:00 PM
Ситуаційний семінар (метод кейсів) – це метод імітації прийняття управлінських рішень в різних ситуаціях. Семінари, які базуються на методі кейсів, допомагають засвоїти правила ведення дискусії. В ході дискусії не тільки знаходяться рі¬шення проблеми, але кожен учасник аналізує і підставляє різні точки зору, що сприяє більш точному і повному розумінню проблеми. При підготовці до аналізу ситуації необхідно: - прочитати уважно ситуаційну задачу; - виділити важливі моменти; - охарактеризувати ситуацію ( визначити, в чому її суть; зафік¬сувати основну проблему і проблеми, що їй підпорядковані); - сформулювати критерії для правильного прийняття рішення; - спробувати знайти альтернативні варіанти рішення; - розробити перелік практичних заходів по реалізації рішення. За станом попиту визначте вид маркетингу, що застосовано. Відповідь обґрунтуйте. Давно існує попит на засоби проти садово-городніх шкідників. Але ефек¬тивних засобів до останнього часу не існувало. Товарові, створеному конст¬рукторами зі шведського міста Ґетеборг, пророкують велику популярність. Це лампа особливої конструкції, яка випромінює імпульси, що змінюють біологічний ритм комах. Причому її світло лише відлякує, а не вбиває їх, що могло б негативно позначитися на чисельності інших живих істот. Зразок розв’язання В цілому з умови задачі видно, що потенційний попит на засоби проти садово-городніх шкідників існує. Проте на даний момент фізично наявних таких засобів немає. Отже, завдання служби маркетингу полягає в перетворенні потенційного попиту на реальний. В такому випадку вважають, що вид маркетингу буде розвиваючий.