Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Бокова панель
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
Маркетинг в соціальних мережах (Цвіль О.В.)
На головну
Курси
Фаховий молодший бакалавр
Вибіркові дисципліни
Загальні вибіркові дисципліни
МСМ
Теоретична частина
Лекція 17 Воронка продажів і основні етапи її створення. Лід-магніт
Лекція 17 Воронка продажів і основні етапи її створення. Лід-магніт
Позначити як виконано
Клацніть
Лекція 17 Воронка продажів і основні етапи її створення. Лід-магніт.docx
для перегляду файлу
Попередня діяльність
◄ Лекція № 1 Маркетинг, як наука. Виникнення маркетингу. Цілі, завдання, інструменти. Соціальні мережі. Особливості маркетингу в соціальних мережах.
Перейти до...
Перейти до...
Робоча програма Маркетинг в соціальних мережах
Лекція № 2 "Мета та основні завдання організацій та брендів у соціальних мережах. Сучасні тренди, рейтинги соціальних мереж"
Лекція № 3 "Використання SMM-стратегії в діяльності великого, середнього і малого бізнесу. Розробка SMM-стратегії"
Лекція № 4 "Види контенту для соціальних мереж. Характеристика способів монетизації соціальних мереж"
Лекція 5 "База для маркетингу - створення бренду"
Лекція 6 "Формування персонального бренду в соціальних мережах"
Лекція 7 "Цільова аудиторія, аватар клієнта"
Лекція 8 "Візуальна подача акаунту"
Лекція 9 "Копірайтинг"
Лекція 10 "Форматування та оформлення публікацій. Що портрібно знати копірайтеру"
Лекція 11, 12 " Характеристика та просування у Фейсбук. Як побудувати успішну SMM-стратегію в Фейсбук"
Лекція 13 "Оформлення і базові правила ведення бізнес-акаунту в Інстаграм"
Лекція 15 "Місія та особливості використання інших популярних соціальних мереж, основні принципи роботи в них"
Лекція 14 "SEO-просування в Інстаграм"
Лекція 16 "Принципи тестування і налаштування рекламних кампаній. Таргетована реклама"
Лекція 18 "Основні функції SMM-менеджера. Золоті правила SMM"
Лекція № 1 Маркетинг, як наука. Виникнення маркетингу. Цілі, завдання, інструменти. Соціальні мережі. Особливості маркетингу в соціальних мережах.
Лекція 19 Використання соціальних мереж для подолання кризи
Практична робота № 1 "Аудит акаунту. корнтенту та конкурентів"
Практична № 2 "Сам собі бренд"
Практична № 3 "Алгоритм проведення сегментації ЦА, метод психотипів і персонажів"
Практична № 6 "Розробка SMM стратегії для просування бренду"
Практичні № 7-8 "Концепція профілю. Ідеї для контенту. Написання постів, що продають"
Практична № 5 "Оформлення профілю. Візуальний контент"
Практична № 9 Механіки проведення різних конкурсних активностей"
Практична № 4 "Як зробити бізнес-сторінку в Фейсбуці по кроках "
Питання для контрольного опитування
Список корисного програмного забезпечення.
Наступна діяльність
Лекція 19 Використання соціальних мереж для подолання кризи ►
На головну
Календар