Зміст навчального матеріалу
№ з/п |
Назва теми, зміст навчального заняття |
К-ть год. |
Лі-ра |
I семестр |
|||
Тема 1. Вступ. Реалістична українська проза |
10 |
|
|
1 |
Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку суспільства, культури, мистецтва. |
2 |
1, с. 3 |
2 |
Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість письменника як новий імпульс української літератури. |
2 |
1, с. 12 |
3 |
«Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. |
2 |
1, с. 14 |
4 |
Панас Мирний (П. Рудченко). Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості. |
2 |
1, с. 43 |
5 |
«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший український соціально-психологічний роман. Співавторство з І. Біликом. Широта представлення народного життя. |
2 |
1, с. 47 |
Тема 2. «Театр корифеїв» |
6 |
|
|
6 |
Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М. Старицького, М. Кропивницького, Панаса Мирного та ін. |
2 |
1, с. 61 |
7 |
Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Життєвий і творчий шлях митця. |
2 |
1, с. 64 |
8 |
Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. |
2 |
1, с. 72 |
Тема 3. Титан духу і думки |
10 |
|
|
9 |
Іван Франко – письменник, учений, громадський діяч. |
2 |
1, с. 76 |
10 |
Лірика збірки «З вершин і низин». Поетична збірка «Зів’яле листя». |
2 |
1, с. 83 |
11 |
Поема «Мойсей» – один із вершинних творів І. Франка. |
2 |
1, с. 95 |
12 |
Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Історична повість «Захар Беркут». |
2 |
1, с. 108 |
13 |
Роль І. Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). |
2 |
1, с. 109 |
Тема 4. Модерна українська проза |
24 |
|
|
14 |
Основні риси українського прозового модернізму (О. Кобилянська, М. Коцюбинський, В. Стефаник, В. Винниченко). «Нова школа» у прозі. |
2 |
1, с. 111 |
15 |
Михайло Коцюбинський. Життя і творчість. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. |
2 |
1, с. 117 |
16 |
Психологічна новела «Intermezzo». Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. |
2 |
1, с. 131 |
17 |
Повість «Тіні забутих предків». |
2 |
1, с. 152 |
II семестр |
|||
18 |
Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці. |
2 |
1, с. 157 |
19 |
Автобіографізм новели-роздуму «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). |
2 |
1, с. 165 |
20 |
Образи нових жінок-інтелектуалок у новелі «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»). |
2 |
1, с. 166 |
21 |
Василь Стефаник. Життя і творчість. Новаторство письменника. |
2 |
1, с. 169 |
22 |
«Камінний хрест»: психологічне розкриття теми еміграції. |
2 |
1, с. 175 |
23 |
Володимир Винниченко. Життя і творчість, громадська й політична діяльність. |
2 |
1, с. 179 |
24 |
Прозові та драматичні твори В. Винниченка. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина». |
2 |
1, с. 190 |
25 |
Новела «Момент». Реалістичне змалювання дійсності та філософський підтекст. |
2 |
1, с. 202 |
Тема 5. Образне слово поетичного модернізму |
20 |
|
|
26 |
Особливості українського поетичного модернізму. |
2 |
1, с. 205 |
27 |
Леся Українка (Лариса Косач). Життєвий і творчий шлях. |
2 |
1, с. 206 |
28 |
Збірка поезій «На крилах пісень». |
2 |
1, с. 212 |
29 |
Драматична спадщина Лесі Українки («Одержима», «Бояриня»). |
2 |
1, с. 219 |
30 |
Драма-феєрія «Лісова пісня». |
2 |
1, с. 222 |
31 |
Микола Вороний – ідеолог модернізації української літератури. |
2 |
1, с. 229 |
32 |
Поезії «Блакитна Панна», «Інфанта». |
2 |
1, с. 232 |
33 |
Олександр Олесь (О. Кандиба). Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця. |
2 |
1, с. 240 |
34 |
Неоромантичні, символістські тенденції в ліриці («З журбою радість обнялась...»). |
2 |
1, с. 243 |
35 |
Драматичний етюд «По дорозі в казку». |
2 |
1, с. 245 |
Тема 6. Література рідного краю |
6 |
|
|
36 |
П. Коробчук. Поетика експресіонізму в поетичній збірці «Хвоя». |
2 |
|
37 |
О. Пашук. Жіночий образ поетичної книги «Паранджа». |
2 |
|
38 |
В. Слапчук. «Як довго ця війна тривала». «Німа зозуля». |
2 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого |
2 |
|