Лабораторна робота № 11. SEO оптимізація

Завдання для практичного виконання

1. З допомогою ресурсів для seo оптимізації онлайн проведіть аналіз та оптимізацію розробленого Вами сайту згідно рекомендацій.

Встановіть відповідні плагіни, карту сайту, ключові слова та просування в мережі. Використайте Google Search Console для налаштування Вашого сайту.

    1. Підвищіть швидкість завантаження веб-сайту

    Висока швидкість завантаження сторінки підвищує рейтинг веб-сайтів. Люди ненавидять чекати і навіть секунда затримки може дуже роздратувати користувача. З 2010 року Google включив швидкість завантаження сторінки до свого алгоритму ранжування, щоб забезпечити кращий досвід користування. Чим швидше завантажується ваш веб-сайт, тим вище він буде відображатися на сторінці результатів Google.

    Шляхи збільшення швидкості завантаження веб-сайту:

    • Надійний хостинг-провайдер
    • Стислі зображення
    • Оновлені CMS, теми, модулі та плагіни
    • AMP сторінки
    • Кешинг
    • і більше!

    Дізнайтеся, як збільшити швидкість завантаження сайту.

    Виконайте оптимізацію зображень для сайту

    Встановіть плагін кешування сайту.

    2. Підбирайте релевантні ключові слова

    Головна SEO-порада: підбирайте релевантні ключові слова. Це допоможе вам отримати більше трафіку за допомогою органічного пошуку. 

    Сервіси для пошуку ключових слів:

    Не забувайте про ключові слова LSI. Це слова чи фрази з високим ступенем відповідності вашій цільовій темі. Google використовує ключові слова LSI для визначення якості контенту та його відповідності пошуковому запиту користувача.

    3. Збільшуйте час перебування користувача на сторінці

    Час затримки — це час, який людина проводить за переглядом веб-сторінки після натискання на неї зі сторінки результатів пошуку. Ваша мета — якомога довше тримати увагу користувача на вашому сайті. В іншому випадку ви отримаєте високий показник відмов, і Google може навіть заблокувати ваш сайт.

    Дізнайтеся, як зменшити показник відмов.

    4. Оптимізуйте контент під фрагменти відповідей (Featured Snippets)

    Featured snippets — це частини контенту, що відображаються у верхній частині органічного пошуку Google. Ви повинні визначити найпоширеніші запитання ваших клієнтів та оптимізувати ваш контент так, щоб він містив відповіді, які можна вибрати для даних фрагментів.

    5. Оптимізуйте застарілий контент

    Регулярно оновлюйте свій старий контент відповідно до нових алгоритмів пошукової системи, щоб покращити SEO. В іншому випадку ваша платформа буде наповнена застарілою інформацією і навіть може зникнути з органічних результатів пошуку. Не забувайте про стратегію Google E-A-T, що захищає користувачів від неякісного та нерелевантного контенту.

    Останнім часом Google включив у свою пошукову стратегію алгоритм BERT. BERT призначений для розрізнення нюансів у використанні англійської мови. Це допоможе краще зрозуміти наміри користувача, які стоять за пошуковим запитом. Мета — отримати більш релевантні результати пошуку. Ви можете використовувати BERT для підготовки власної системи обробки мови для відповідей на запитання чи інших завдань. За допомогою алгоритму BERT стає можливою оптимізація, сфокусована на інтересах користувача.

    6. Використовуйте гостьовий постинг

    Гостьовий постинг — це ще одна SEO-порада, яка збільшить ваш трафік. Це означає писати блоги для інших сайтів, пов’язаних із вашою тематикою. Пишучи для іншого сайту, ви можете зв’язатися з новими читачами та ознайомити їх із вашим брендом. Не забудьте додати посилання на вашу цільову сторінку!

    7. Оптимізуйте сайт для голосового пошуку

    Топ SEO-порада 2020 року — оптимізація веб-сайту для голосового пошуку. Відсоток пошукових запитів за допомогою голосу вже досяг 50%, і це число зростає! Ця технологія навіть може замінити текстовий пошук за кілька років, оскільки це зручніше і швидше. Переконайтеся, що ваш веб-сайт готовий до майбутніх змін!

    Дізнайтеся, як оптимізувати веб-сайт для голосового пошуку.

    8. Створіть XML sitemap

    XML Sitemap — це список посилань на всі важливі сторінки вашого сайту. За допомогою Sitemap Google або інші пошукові системи можуть переглядати вміст веб-сайту та полегшувати доступ до веб-сторінок користувачам.

    9. Замініть непрацюючі посилання

    Раз на місяць або два перевіряйте, чи немає на вашому веб-сайті непрацюючих посилань. Ви повинні перевіряти як внутрішні, так і зовнішні посилання. Замініть їх на ті, які працюють якомога швидше, або ваш сайт може втратити трафік та конверсії!

    10. Візуалізуйте контент

    Ще одна SEO-порада: текст без зображень — це не лише нудно, але й погано для оптимізації для пошукових систем. Візуалізуйте свій контент! Додайте відповідні зображення та відео, щоб пояснити тему більш глибоко. Не забувайте про ALT (альтернативний) текст для зображень та відео. Це короткий опис того, що відображається на малюнку, щоб зробити ваш веб-сайт доступнішим.

    11. Оптимізуйте веб-сайт для мобільних пристроїв

    З 2019 року Google використовує мобільну версію веб-сайту для індексації та ранжування:

    ‘Starting July 1, 2019, Mobile Content Priority Indexing has been enabled by default for all new sites (they’ve just been published or weren’t in the Google index). Pages that have existed for a long time are still checked for compliance with the criteria listed in the recommendations. As soon as the site is ready to switch to a new indexing method, we will notify its owner in the Search Console. Notifications about new sites are not required to be sent, since in their case the new method is used by default.’

    Перевірте чи оптимізований ваш веб-сайт для різних девайсів за допомогою цього тесту від Google: Mobile-Friendly Test.

    12. Зробіть технічну SEO оптимізацію

    Технічна сторона SEO включає:

    • Додайте файл robots.txt — це файл, який вказує пошуковій системі, які веб-сторінки сканувати, а які ні.
    • Встановіть канонічні веб-сторінки — встановіть канонічну URL адресу для сторінок, якщо у вас є одна сторінка, доступна за кількома URL-адресами. В іншому випадку Google ідентифікує контент як дублікат.
    • hreflang attributes — ці атрибути повідомляють Google про локалізовані версії вашої сторінки, щоб пошукова система показувала результати конкретною мовою.
    • HTML код — спробуйте стиснути та зменшити розмір HTML-коду.
    • Дублікати — переконайтеся, що немає дублікатів мета тегів та сторінок.

    13. Розробіть стратегію для роботи в соцмережах

    Дайте користувачам можливість ділитися цікавими публікаціями з вашого веб-сайту через соціальні мережі. Це збільшить ваш трафік та зробить ваш бренд більш популярним.

    Це можна зробити, додавши спеціальні плагіни або модулі на сайт. Якщо ви не знайомі з веб-розробкою, просто зв’яжіться з нашою службою веб-підтримки, і ми додамо таку функціональність на ваш сайт.

2. Виконані Вами дії з відповідями на  теоретичні запитання оформіть як звіт та захистіть у викладача.

Теорія 

Питання, які необхідно опрацювати студентові самостійно:

- Загальні поняття і Оптимізації SEO, веб будівництва, видів просувань

- Структура сайту, юзабіліті, CMS та їх вплив на просування

- Контент сайту. Унікалізація, оптимізація, вплив на успішність.

- Зовнішні ресурси в просуванні

- Каталоги Яндекс, Мейл, DMOZ в просуванні

- Внутрішні ресурси сайту.

- Специфічні методи просування сайту

- Просування в соціальних мережах та їх вплив на успіх просування

- Просування по трафіку.

- Google Analitics, Яндекс Метрика, Liveinternet - збір статистики

- Яндекс Вебвізор, Google Analitics та інші сервіси аналізу просування

 Додаткова література

SEO

Що таке SEO-оптимізація?

 Сайти

seo перевірка сервера

http://www.sbup.com/audit/lib.lntu.info/


http://lab.platfor.ma/optimizely/

http://xseo.in/proxy

http://www.freeproxy.ru/ru/free_proxy/info_about_you.htm


http://habrahabr.ru/post/189932/
l

http://forum.vingrad.ru/forum/s/b920359900b4804f035e77c4761a782e/topic-371890/kw-%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7.html

Остання зміна: Tuesday 23 April 2024 22:57 PM