Анотація дисципліни


Найменування показників

Галузь знань, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

Тем – 4

Галузь знань:

12 Інформаційні технології

Форма навчання

денна

Спеціальність:

123 Комп’ютерна інженерія

Рік підготовки

ІІІ

Семестр

Загальна кількість годин – 180

V

Для денної форми навчання:

аудиторних – 72;

самостійної роботи студента – 108;

курсова робота.

Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст

 

Лекції

52 год

Практичні

20 год

Самостійна робота

108 год

Курсова робота

+

Вид контролю:

екзамен

 


Мета дисципліни, передумови її вивчення та заплановані результати навчання

Місце дисципліни в освітній програмі:

У комп'ютерній інженерії і інформатиці, архітектура комп'ютера (англ. Computer architecture ) — це набір дисциплін, які описують функціональність, організацію та реалізацію комп'ютерних систем. Деякі визначення архітектури є описами можливостей та програмної моделі комп'ютера, але не конкретної реалізації. Інші описи комп'ютерної архітектури містять опис архітектури системи команд, логічної побудови та реалізації.

Метою викладання дисципліни «Архітектура комп’ютера ІІ» є вивчення  принципів взаємодії вузлів комп’ютера, з будовою та принципом роботи сучасних комп’ютерів, способів взаємодії програмного забезпечення із електронними схемами комп’ютера, функціонування процесорів з різними системами команд; вивчення порядку виконання команд і програм в комп’ютері; вивчення пристроїв керування та типів пам’яті комп’ютера, ознайомлення з паралельними комп’ютерними системами.

Програму  орієнтовано на формування професійних компетентностей у здобувачів вищої освіти щодо ефективного розв’язання різноманітних завдань майбутньої  професійної діяльності в умовах інформаційного суспільства.

Компетентності загальні або фахові:

 ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу  та застосовування знань у практичних ситуаціях.

ЗК2.  Знання та розуміння предметної області і професійної діяльності з можливостями проведення досліджень на відповідному рівні

ЗК3.  Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації  з різних джерел, застосування інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми

ЗК5.  Здатність приймати обґрунтовані рішення та  працювати в команді

ФК1. Базові знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, застосування і правил експлуатації комп’ютерних систем, мереж та програмно-технічних засобів.

ФК2.  Здатність створювати комп’ютери різної архітектури та різного призначення

ФК3.  Здатність розробляти окремі блоки комп’ютерів

Програмні результати навчання:

ПР1.  Знати і розуміти наукові і математичні положення, що лежать в основі архітектури комп’ютерних засобів, систем та мереж.

ПР2.  Знання архітектури комп’ютерів (уміти застосовувати їх в процесі побудови та експлуатації)

ПР3.  Базові знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, застосування і правил експлуатації комп’ютерів.

ПР4.  Знати загальні принципи реалізації елементів та вузлів комп’ютера.

ПР5.  Мати знання із новітніх технологій в галузі архітектури комп’ютерів.

ПР7. Вміти створювати комп’ютери різної архітектури та різного призначення

ПР8. Вміти застосовувати знання для розв’язування задач аналізу та синтезу архітектури комп’ютерів.

ПР10.  Вміти застосовувати знання технічних характеристик, конструктивних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерних пристроїв комп’ютерних систем та мереж для вирішення технічних задач спеціальності.

ПР11.  Вміти здійснювати пошук інформації в різних джерелах для розв’язання задач архітектури комп’ютерів.

ПР12.  Вміти ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди.

ПР13.  Вміти ідентифікувати, класифікувати та описувати роботу комп’ютерних компонентів та систем.

ПР14. Вміти поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань архітектури комп’ютерів з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів.

ПР15.  Вміти виконувати експериментальні дослідження за професійною тематикою.

ПР16.  Вміти оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення.

ПР17.  Вміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.

ПР18.  Вміння використовувати інформаційні технології та інші методи для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.

ПР19.  Здатність адаптуватись до нових ситуацій, обґрунтовувати, приймати та реалізовувати у межах компетенції рішення.

ПР20.  Усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань, удосконалення креативного мислення.

ПР21.  Відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики..

Передумови для вивчення дисципліни:

Для вивчення навчальної дисципліни «Архітектура комп’ютерів»  необхідними є компетентності здобувачів вищої освіти з навчальних дисциплін «Інформатика», «Вступ до спеціальності», «Архітектура комп’ютерів І»,  «Основи програмування».  Навчальна дисципліна забезпечує міжпредметні зв’язки з навчальними дисциплінами «Комп’ютерна схемотехніка та електроніка», «Технічне обслуговування ЕОМ»,  «Системне програмування», «Комп’ютерні системи».


Остання зміна: Wednesday 9 September 2020 21:19 PM