Критерії та шкала оцінювання знань

Засобами оцінювання та методами демонстрування результатів навчання є екзамен, практичні завдання на лабораторному обладнанні, реальних об’єктах (комп’ютерні системи), аналітичні звіти, реферати, презентації результатів виконаних завдань та досліджень, письмове виконання ІНДЗ, виступи на наукових заходах. Використовуються відео лекції, практичні заняття з індивідуальними завданнями, самостійна робота здобувача вищої освіти з навчальною та довідковою літературою, самостійне виконання завдань, консультації. Використовуються демонстраційні вузли та компоненти мережі, лабораторний навчальний комп’ютер, інструктивні картки для практичних робіт, картки з індивідуальними завданнями для практичних робіт. Використовується доступ до мережі інтернет.

Порядок та критерії оцінювання результатів навчання

Порядок оцінювання результатів навчання

Форма контролю

Порядок проведення контролю

Поточний контроль

Усне опитування, домашні завдання, виступи на лабораторних заняттях, лабораторні та письмові роботи оцінюються за 4-бальною шкалою

Підсумковий контроль

Оцінка за залік визначається як середнє арифметичне оцінок за лабораторні роботи.

Екзаменаційна оцінка визначається за рівнем компетентності розв’язання запропонованих завдань екзаменаційних білетів за 4 бальною шкалою.

Критерії оцінювання результатів навчання

Оцінювання за національною шкалою:

Критерії та визначення оцінювання

рівень компетентності

оцінка:

4-бальна

Високий
(творчий)

5
(відмінно)

Здобувач вищої освіти вiльно володiє програмовим матерiалом, виявляє здiбностi, вмiє самостiйно поставити мету дослiдження, вказує шляхи її реалiзацiї, робить аналiз та висновки.

Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом, умiло послуговується науковою термiнологiєю, вмiє опрацьовувати наукову iнформацiю (знаходити новi факти, явища, iдеї, самостiйно використовувати їх вiдповiдно до поставленої мети тощо).

Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом, умiло послуговується науковою термiнологiєю, вмiє опрацьовувати наукову iнформацiю (знаходити новi факти, явища, iдеї, самостiйно використовувати їх вiдповiдно до поставленої мети тощо).

Достатній
(конструктивно-варіативний)

4
(добре)

Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом у стандартних ситуацiях, наводить приклади його практичного застосування та аргументи на пiдтвердження власних думок. Здобувач вищої освіти умiє пояснювати явища, аналiзувати, узагальнювати знання, систематизувати їх, зi сторонньою допомогою (викладача, одногрупників тощо) робити висновки. Здобувач вищої освіти може пояснювати роботу комп’ютерної мережі, виправляти допущенi неточностi, виявляє знання i розумiння основних вузлів мережі (призначення, функціонування, характеристики, особливості застосування).

Середній
(репродуктивний)

3
(задовільно)

Здобувач вищої освіти може зі сторонньою допомогою пояснювати явища, виправляти допущені неточності (власні, інших учнів), виявляє елементарні знання основних по­ложень функціонування операційної системи (законів, понять, формул). Здобувач вищої освіти описує явища, відтворює значну частину навчального матеріалу, знає складові систем, їх характеристики, записує основні формули, рівняння i закони. Здобувач вищої освіти за допомогою викладача описує явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на його власних спостереженнях чи матеріалі підручника, розповідях викладача тощо.

Початковий
(рецептивно-продуктивний)

2
(незадовільно)

Здобувач вищої освіти за допомогою викладача описує системи або її складові у зв’язаному вигляді без пояснень відповідних причин, називає параметри та характеристики складових, розрізняє призначення окремих складових систем.

Здобувач вищої освіти описує роботу комп’ютерної системи на основі свого попереднього досвіду, за допомогою викладача відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді.

Здобувач вищої освіти володіє навчальним матеріалом на рівні­ розпізнавання складових комп’ютерної системи, за допомогою викладача відповідає на запитання, що потребують відповіді “так” чи “ні”.


Остання зміна: Saturday 30 May 2020 14:10 PM