1. Концепції програмування.
2. Двійковий код.
3. Алгоритми.
4. Вихідний код.
5. Scratch.
6. Візуальне програмування
7. Функції та синтаксис С.
8. Компілятори та інтерпретатори.
9. Використання бібліотек.
10. Розгалуження.
11. Булеві вирази.
12. Цикли.
13. Оголошення та використання змінних.
14. Аргументи функцій.
15. Власні функції
16. Представлення даних.
17. Масиви.
18. Текстові рядки.
19. Командний рядок.
20. Аргументи функції main().
21. Шифр Цезаря.
22. Шифр Віженера.
23. Доступ до пам’яті.
24. Виділення пам’яті.
25. Сортування методом «Бульбашки».
26. Сортування злиттям.
27. Сортування вставкою.
28. Рекурсія
29. Дебагер GDB.
30. Робота з файлами.
31. Заголовки файлів.
32. Шістнадцяткові числа.
33. Структури даних.
34. Масиви символів.
35. Вказівники.
36. Зв’язні списки.
37. Хеш-таблиці
38. Дерева та префіксні дерева.