Анотація дисципліни

Найменування показників

Галузь знань, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень

Характеристика навчальної дисципліни

Тем – 5

Галузь знань:

12 Інформаційні технології

Форма навчання

денна

Спеціальність:

123 Комп’ютерна інженерія

Рік підготовки

ІІ

Семестр

Загальна кількість годин – 240

ІІІ

ІV

Для денної форми навчання:

аудиторних – 92;

самостійної роботи студента – 142.

Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст

 

Лекції

28 год.

36 год.

Лабораторні

12 год.

22 год.

Самостійна робота

60 год.

82 год.

Вид контролю:

екзамен

диф. залік

Мета дисципліни, передумови її вивчення та заплановані результати навчання

Місце дисципліни в освітній програмі:

Сьогодні, коли IT-технології досягли значного розвитку, вміння програмувати, актуальне, як ніколи.

Метою викладання навчальної дисципліни «Основи програмування» є ознайомлення з основними принципами програмування, написанням прикладного програмного забезпечення; вивчення основних конструкцій мов програмування; вивчення загальних принципів алгоритмізації та структурного програмування.

Програму орієнтовано на формування професійних компетентностей у здобувачів вищої освіти щодо ефективного розв’язання різноманітних завдань майбутньої  професійної діяльності в умовах інформаційного суспільства.

Компетентності загальні або фахові:

ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу  та застосовування знань у практичних ситуаціях.

ЗК2. Знання та розуміння предметної області і професійної діяльності з можливостями проведення досліджень на відповідному рівні

ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації  з різних джерел, застосування інформаційних і комунікаційних технологій.

ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми

ЗК5. Здатність приймати обґрунтовані рішення та  працювати в команді

ФК1. Теоретичні знання про принципи створення прикладних комп’ютерних програм.

ФК2. Ознайомлення з основними конструкціями мов програмування, використанням циклів, функцій, роботою з динамічними типами даних.

ФК3. Ознайомлення з використанням структур, класів, перевантаження функцій, створення бібліотек.

Програмні результати навчання:

ПР1. Знати основні принципи створення комп’ютерних програм.

ПР2. Знання конструкцій мов програмування.

ПР3. Базові знання призначення та методів реалізації функцій.

ПР4. Знати основні принципи роботи з динамічними змінними.

ПР5. Знати призначення класів та бібліотек.

ПР6. Вміти створювати комп’ютерні програми з використанням циклів та розгалужень;

ПР7. Вміти створювати та використовувати власні функції.

ПР8. Вміти працювати з масивами, вказівниками та файлами.

ПР9. Вміти працювати з динамічними типами об’єктів.

ПР10. Вміти створювати класи та бібліотеки.

ПР11. Вміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов.

ПР12. Вміння використовувати інформаційні технології та інші методи для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях.

ПР13. Здатність адаптуватись до нових ситуацій, обґрунтовувати, приймати та реалізовувати у межах компетенції рішення.

ПР14. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань, удосконалення креативного мислення.

ПР15. Відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики..

Передумови для вивчення дисципліни:

Для вивчення навчальної дисципліни «Основи програмування» необхідними є компетентності здобувачів вищої освіти з навчальних дисциплін «Алгоритми і методи обчислення», «Комп’ютерна логіка», «Дискретна математика». Також ця навчальна дисципліна забезпечує міжпредметні зв’язки з навчальними дисциплінами «Системне програмування», «Мікроконтролери ті мікропроцесорна техніка», «Комп’ютерні системи», «Операційні системи».


Остання зміна: Thursday 28 May 2020 00:56 AM