Анотація дисципліни
Найменування показників |
Галузь знань, спеціальність, освітньо-кваліфікаційний рівень |
Характеристика навчальної дисципліни |
|
Тем – 5 |
Галузь знань: 12 Інформаційні технології |
Форма навчання |
|
денна |
|||
Спеціальність: 123 Комп’ютерна інженерія |
|||
Рік підготовки |
|||
ІІ |
|||
Семестр |
|||
Загальна кількість годин – 240 |
ІІІ |
ІV |
|
Для денної форми навчання: аудиторних – 92; самостійної роботи студента – 142. |
Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст
|
Лекції |
|
28 год. |
36 год. |
||
Лабораторні |
|||
12 год. |
22 год. |
||
Самостійна робота |
|||
60 год. |
82 год. |
||
Вид контролю: |
|||
екзамен |
диф. залік |
Мета дисципліни, передумови її вивчення та заплановані результати навчання |
|
Місце дисципліни в освітній програмі: |
Сьогодні, коли IT-технології досягли значного розвитку, вміння програмувати, актуальне, як ніколи. Метою викладання навчальної дисципліни «Основи програмування» є ознайомлення з основними принципами програмування, написанням прикладного програмного забезпечення; вивчення основних конструкцій мов програмування; вивчення загальних принципів алгоритмізації та структурного програмування. Програму орієнтовано на формування професійних компетентностей у здобувачів вищої освіти щодо ефективного розв’язання різноманітних завдань майбутньої професійної діяльності в умовах інформаційного суспільства. |
Компетентності загальні або фахові: |
ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та застосовування знань у практичних ситуаціях. ЗК2. Знання та розуміння предметної області і професійної діяльності з можливостями проведення досліджень на відповідному рівні ЗК3. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, застосування інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями, вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми ЗК5. Здатність приймати обґрунтовані рішення та працювати в команді ФК1. Теоретичні знання про принципи створення прикладних комп’ютерних програм. ФК2. Ознайомлення з основними конструкціями мов програмування, використанням циклів, функцій, роботою з динамічними типами даних. ФК3. Ознайомлення з використанням структур, класів, перевантаження функцій, створення бібліотек. |
Програмні результати навчання: |
ПР1. Знати основні принципи створення комп’ютерних програм. ПР2. Знання конструкцій мов програмування. ПР3. Базові знання призначення та методів реалізації функцій. ПР4. Знати основні принципи роботи з динамічними змінними. ПР5. Знати призначення класів та бібліотек. ПР6. Вміти створювати комп’ютерні програми з використанням циклів та розгалужень; ПР7. Вміти створювати та використовувати власні функції. ПР8. Вміти працювати з масивами, вказівниками та файлами. ПР9. Вміти працювати з динамічними типами об’єктів. ПР10. Вміти створювати класи та бібліотеки. ПР11. Вміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов. ПР12. Вміння використовувати інформаційні технології та інші методи для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. ПР13. Здатність адаптуватись до нових ситуацій, обґрунтовувати, приймати та реалізовувати у межах компетенції рішення. ПР14. Усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань, удосконалення креативного мислення. ПР15. Відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.. |
Передумови для вивчення дисципліни: |
|
Для вивчення навчальної дисципліни «Основи програмування» необхідними є компетентності здобувачів вищої освіти з навчальних дисциплін «Алгоритми і методи обчислення», «Комп’ютерна логіка», «Дискретна математика». Також ця навчальна дисципліна забезпечує міжпредметні зв’язки з навчальними дисциплінами «Системне програмування», «Мікроконтролери ті мікропроцесорна техніка», «Комп’ютерні системи», «Операційні системи». |