Порядок та критерії оцінювання результатів навчання

Засоби діагностики результатів навчання

Засобами оцінювання та методами демонстрування результатів навчання є екзамен, курсова робота, практичні завдання на лабораторному обладнанні, реальних об’єктах (комп’ютер та його складові), аналітичні звіти, реферати, презентації результатів виконаних завдань та досліджень, письмове виконання ІНДЗ, виступи на наукових заходах,  Використовуються відео лекції, практичні заняття з індивідуальними завданнями, лабораторні роботи, самостійна робота здобувача вищої освіти з навчальною та довідковою літературою, самостійне виконання завдань, консультації. Використовуються демонстраційні вузли та компоненти комп’ютера, лабораторний навчальний комп’ютер, інструктивні картки для практичних та лабораторних робіт, картки з індивідуальними завданнями для практичних робіт. Використовується доступ до мережі інтернет.

Підсумковим контролем з дисципліни у є екзамен та виконання і захист курсової роботи. Теми робіт затверджуються за кожним студентом із запропонованого списку (вимоги до вмісту і оформлення курсової роботи див. нижче). Екзамен  проводиться аудиторно. 

Для успішної підготовки до підсумкового контролю потрібно виконати такі контрольні заходи:

1. Виконати тестові завдання після кожного розділу (теми) навчальної дисципліни (як самоконтроль).

2. Виконати усі  практичні та лабораторні роботи  дисципліни (вимоги до вмісту і порядок оформлення лабораторних робіт див. в лабораторному практикумі). Виконання лабораторних робіт вимагає заповнення звітів, які складаються в електронному вигляді. Файли звіту з матеріалами виконаних завдань лабораторних робіт мають бути «закачані» на сторінку відповідної лабораторної роботи в системі дистанційного навчання. У звітах має бути представлена наступна інформація: тема роботи; мета роботи; спільна постановка завдання; індивідуальні дані для виконання роботи (№ варіанту); результати виконання роботи; відповіді на контрольні питання.

3. Створити презентацію на тему із запропонованого списку (список тем див. у завданнях до практичних занять або в робочій програмі або список додається). Захист презентації, наданої викладачеві в перший день сесії, проводиться на практичному занятті.

4. Брати участь у форумі з питань, вказаних в практикумі (див. розділ практичні заняття). Для того, щоб взяти участь в дискусії, необхідно провести попередню підготовку як в змістовному, так і у формальному плані, а потім викласти підготовлену інформацію у вигляді відповіді в елементі «Форум». Відповіді на питання з теми обговорення «..» можна підготувати у вигляді реферату і розмістити їх у Форумі, скориставшись кнопкою Огляд в полі Вкладення.

5. Пройти підсумкове тестування.

Система тестування дає студентам можливість не лише перевірити знання, але і виправити допущені помилки і відпрацювати слабкі місця. В процесі вивчення дисципліни рекомендується використовувати три види тестів:

- тест для самоконтролю (з кожної теми);

- тест поточного контролю;

- підсумковий тест (для всієї дисципліни в цілому).

Тест  рубіжного контролю – використовується для перевірки знань після закінчення вивчення теми модуля. Підсумковий тест – після закінчення вивчення дисципліни (аналог іспиту). Мінімальна кількість – 50 завдань.

                 Порядок та критерії оцінювання результатів навчання

1. Порядок оцінювання результатів навчання

Форма контролю

Порядок проведення контролю

Поточний контроль

Усне опитування, домашні завдання, виступи на практичних заняттях, письмові звіти з практичних робіт, практичні та письмові роботи оцінюються за 4-бальною шкалою.

Підсумковий контроль

Екзаменаційна оцінка визначається за рівнем компетентності розв’язання запропонованих завдань екзаменаційних білетів за 4 бальною шкалою.

2. Критерії оцінювання результатів навчання

Оцінювання за національною шкалою:

Критерії та визначення оцінювання

рівень компетентності

оцінка:

4-бальна

1

2

3

Високий

(творчий)

5

(відмінно)

Здобувач вищої освіти вiльно володiє програмовим матерiалом, виявляє здiбностi, вмiє самостiйно поставити мету дослiдження, вказує шляхи її реалiзацiї, робить аналiз та висновки.

Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом, умiло послуговується науковою термiнологiєю, вмiє опрацьовувати наукову iнформацiю (знаходити новi фак­ти, явища, iдеї, самостiйно використовувати їх вiдповiдно до поставленої мети тощо).

Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом, умiло послуговується науковою термiнологiєю, вмiє опрацьовувати наукову iнформацiю (знаходити новi фак­ти, явища, iдеї, самостiйно використовувати їх вiдповiдно до поставленої мети тощо).

Достатній

(конструктивно-варіативний)

4 (добре)

Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом у стандартних ситуацiях, наводить приклади його практичного застосування та аргументи на пiдтвердження власних думок. Здобувач вищої освіти умiє пояснювати явища, ана­лiзувати, узагальнювати знання, систематизувати їх, зi сторонньою допомогою (викладача, одногрупників тощо) ро­бити висновки. Здобувач вищої освіти може пояснювати роботу комп’ютера, виправляти допущенi неточностi, виявляє знання i розумiння основних вузлів комп'ютера (призначення, функціонування, характеристики, особливості застосування).

Середній

(репродуктивний)

3 (задовільно)

Здобувач вищої освіти може зi сторонньою допомогою пояснювати явища, виправляти допущенi неточностi (власнi, iнших уч­нiв), виявляє елементарнi знання основних по­ложень функціонування комп’ютера (законiв, понять, формул). Здобувач вищої освіти описує явища, вiдтворює значну частину навчального матерiалу, знає складові комп’ютера, їх характеристики, записує основнi формули, рiвняння i закони. Здобувач вищої освіти за допомогою викладача описує явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на його власних спостереженнях чи матерiалi пiдручника, розповiдях викладача тощо.

Початковий

(рецептивно-продуктивний)

2 (незадовільно)

Здобувач вищої освіти за допомогою викладача описує компютер або його частини у зв’язаному вигляді без пояснень вiдповiдних причин, називає параметри та характеристики складових, розрiзняє призначення окремих складових комп’ютера.

Здобувач вищої освіти описує роботу комп’ютера на ос­новi свого попереднього досвiду, за допомогою викладача вiдповiдає на запитання, що потребують однослiвної вiд­по­вiдi.

Здобувач вищої освіти володiє навчальним мате­рiа­лом на рiвнi­ розпiзнавання складових комп’ютера, за допомогою викладача вiдповiдає на запитання, що потребують вiдповiдi “так” чи “нi”.


Критерії оцінки тестових завдань:

90-100% правильних відповідей – відмінно;

74 - 89% правильних відповідей – добре;

60 - 73% правильних відповідей – задовільно;

нижче  59% правильних відповідей – незадовільно;



Остання зміна: Tuesday 30 August 2022 20:12 PM