Завдання практичної роботи 18.
Завдання:
1. Створити обліковий запис Microsoft та встановити OneDrive. Зберегти у змарному сервісі важливі папки та файли (наприклад, матеріали курсової та дипломної роботи). Для звіту створюємо презентацію зі скріншотами.
2. Налаштуйте резервне копіювання (Панель керування - Оновлення і захист - Резервне копіювання). Створіть резервну копію ваших даних на ішному накопичувачі. Опишіть налаштування розкладу резервного копіювання, додавання та видалення компонентів для резервного копіювання, видалення копії повністю з диска. Для звіту продовжуємо презентацію з п.1 та доповнюємо слайдами по створенню резервної копії зі скріншотами.
3. Відновіть збережені файли та папки, використавши команду - Відновити в... За необхідності лишні копії можна видалити чи відключити службу резервування.
4. Створіть образ системи в іншому розділі диску. (Створити диск відновлення системи). Вивчіть можливість відновлення системи із створеного образу та відновлення системи до початкового стану.
5. Оберіть одну із запропонованих програм для створення резервних копій, встановіть її та налаштуйте та створіть резервну копію необхідних фійлів.
Подайте звіт
Контрольні
питання:
1. Назвіть основні програми
створення резервних копій та їх переваги.
2. Які існують типи
проблем, що призводять до втрати даних.
3. Назвати основні
причини виникнення логічної втрати даних.
4. Назвати основні принципи
створення резервних копій.
5. Розписати, які
режими відновлення даних існують, в чому суть кожного з них, коли краще
використовувати той чи інший.
6. Описати принцип створення
та відновлення даних в ОС Windows.