Завдання до практичного заняття

Початок приймання: Thursday 28 May 2020 00:00 AM

1. Ознайомитись з структурою мережі, яка функціонує в навчальному закладі:

  • Тип мережі (однорангова, з виділеним сервером);
  • Кількість та функціональне призначення серверів мережі;
  • Вказати тип мережевої операційної системи (сервера, робочої станції);
  • Визначити топологію комп'ютерної мережі;
  • Визначити тип використовуваного обладнання (тип кабелю, мережевий адаптер).

2. Вказати переваги та недоліки мережі з виділеним сервером та однорангової мережі.

3. Визначити повне ім’я, робочу групу (або домен) та опис комп’ютера (використовуючи графічний інтерфейс).

4. Визначити ІР-адресу та МАС-адресу комп’ютера (використовуючи графічний інтерфейс).

5. З’ясувати, до якого вбудованого облікового запису групи користувачів належить обліковий запис користувача, під яким працює користувач.

6. Виявити комп’ютери, що знаходяться в локальній мережі;

7. Перерахувати стандартні папки, що доступні на всіх комп’ютерах;

8. Визначити спільно використовувані ресурси, їх назви та призначення у локальній мережі.

Заповнити таблицю (не менше 7);

Ресурс

Мережева назва

Призначення

 

 

 


9. Запропонувати та обґрунтувати варіант побудови однорангової мережі з використанням витої пари для випадку об’єднання N (де N=4+порядковий номер в журналі) робочих місць, що знаходяться в одному кабінеті і спільного використання принтера, та файлів, що містяться на одному з комп’ютерів. Навести схему з'єднання, загальний перелік та кількість необхідного обладнання, вказати основні етапи побудови та налагодження мережі.