Завдання до практичного заняття
1. Ознайомитись з структурою мережі, яка функціонує в навчальному закладі:
- Тип мережі (однорангова, з виділеним сервером);
- Кількість та функціональне призначення серверів мережі;
- Вказати тип мережевої операційної системи (сервера, робочої станції);
- Визначити топологію комп'ютерної мережі;
- Визначити тип використовуваного обладнання (тип кабелю, мережевий адаптер).
2. Вказати переваги та недоліки мережі з виділеним сервером та однорангової мережі.
3. Визначити повне ім’я, робочу групу (або домен) та опис комп’ютера (використовуючи графічний інтерфейс).
4. Визначити ІР-адресу та МАС-адресу комп’ютера (використовуючи графічний інтерфейс).
5. З’ясувати, до якого вбудованого облікового запису групи користувачів належить обліковий запис користувача, під яким працює користувач.
6. Виявити комп’ютери, що знаходяться в локальній мережі;
7. Перерахувати стандартні папки, що доступні на всіх комп’ютерах;
8. Визначити спільно використовувані ресурси, їх назви та призначення у локальній мережі.
Заповнити таблицю (не менше 7);
Ресурс |
Мережева назва |
Призначення |
|
|
|
9.
Запропонувати та обґрунтувати варіант побудови однорангової мережі з використанням
витої пари для випадку об’єднання N (де N=4+порядковий номер в журналі) робочих
місць, що знаходяться в одному кабінеті і спільного використання принтера, та
файлів, що містяться на одному з комп’ютерів. Навести схему з'єднання,
загальний перелік та кількість необхідного обладнання, вказати основні етапи
побудови та налагодження мережі.