Економічна теорія (Вісина Т.М.)
Будь-яка економічна діяльність окреслює потреби та інтереси людської особистості. Тому предметом “Економічної теорії” є дослідження шляхів ефективного використання обмежених ресурсів з метою максимального задоволення потреб людей.
Метою вивчення економічної теорії є формування у майбутніх спеціалістів нової системи економічних знань, які б відповідали умовам нових ринкових відносин в Україні; формування навиків необхідних для аналізу реальних економічних процесів і прийняття обґрунтованих рішень з приводу економічних проблем.
Завданням навчальної дисципліни є розкриття суті соціально-орієнтованої ринкової економіки, логіки функціонування ринкових відносин у конкретних господарських системах, соціально-економічних суперечностей підприємницького господарювання.речення про дисциплінуУкраїнська література І курс (Ніпрук М.О.)
Українська мова І курс (Ніпрук М.О., Данилюк-Терещук Т.Я.)
Предмет «Українська мова» є засобом розвитку й соціалізації здобувачів освіти, становлення їх як особистостей і громадян своєї країни. Здобуті у процесі навчання української мови знання, набуті вміння й навички мають бути опорою, яка дасть здобувачам освіти змогу реалізувати себе в житті, стати носіями культури свого народу, ініціаторами відновлення й збереження найкращих культурних традицій свого народу. Основна мета курсу – формування компетентного мовця, національно свідомої, духовно багатої мовної особистості.
Українська література(Кірпіченко Н.В.)
Українська мова (Кірпіченко Н.В.)
Курс відображає засадничі ідеї Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. У контексті ключових підходів сучасної освіти (компетентісний, особисто орієнтований і діяльнісний) дисципліна "Українська мова" є засобом розвитку й соціалізації учнів, становлення їх як особистостей і громадян своєї країни.
Основна мета курсу - формування компетентного мовця, національно свідомої, духовно багатої особистості.
Математика (I курс) Боровська Ю.В., Случик Н.В., Аббасова Р.І., Стефанська Н.О., Ясниська В.А.,
Фізична культура (Жигун К.Ф.)
Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості. |
Фізична культура (Гамалійчук М.Г.)
Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості. |
Фізична культура (Євченко І.В.)
Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості. |
Українська література (1 курс) (Бицька М.В.)
Українська мова (1 курс) (Бицька М.В.)
Хімія (Данилюк І. В.)
На сучасному етапі розвитку суспільства все очевиднішим є значення природничих наук для реалізації концепції сталого розвитку. Не випадково в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти, в тому числі й хімічної. Хімія, будучи природничим предметом, має величезний потенціал навчання і розвитку. Без знання і розуміння хімічної форми руху матерії неможливо уявити собі сучасну наукову картину світу. Адже світ, що нас оточує – це, перш за все, світ речовин, які є основою живої і неживої природи. Вивчення предмету хімії спрямоване на подальше формування у здобувачів фахової передвищої освіти наукового світогляду, хімічної культури як складника загальної культури сучасної людини і розвитку їхнього творчого потенціалу задля успішної соціалізації в сучасному суспільстві.
Мета навчання дисципліни «Хімія» полягає в забезпеченні загальноосвітньої підготовки з предмета, що передбачає вміння пояснювати хімічні явища, робити обґрунтовані висновки про них, усвідомлювати вплив науки й технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ.