Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
E-learning
  • Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
  • Log in
Skip to main content

Профільна середня освіта

  1. Home
  2. Courses
  3. Фаховий молодший бакалавр
  4. Профільна середня освіта
  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • » Next page
Українська література (Сіжук Олена Володимирівна)
Профільна середня освіта

Українська література (Сіжук Олена Володимирівна)

Українська мова (Сіжук Олена Володимирівна)
Профільна середня освіта

Українська мова (Сіжук Олена Володимирівна)

Українська література (Чуй С. В.)
Профільна середня освіта

Українська література (Чуй С. В.)

Українська мова (Чуй С. В.)
Профільна середня освіта

Українська мова (Чуй С. В.)

Українська література ІІ курс (Мігель Л.С)
Профільна середня освіта

Українська література ІІ курс (Мігель Л.С)

Українська мова ІІ курс (Мігель Л.С.)
Профільна середня освіта

Українська мова ІІ курс (Мігель Л.С.)

Економічна теорія (Вісина Т.М.)
Профільна середня освіта

Економічна теорія (Вісина Т.М.)

Привести 2-3

Будь-яка економічна діяльність окреслює потреби та інтереси людської особистості. Тому предметом “Економічної теорії” є дослідження  шляхів ефективного використання обмежених ресурсів з метою максимального задоволення потреб людей.

Метою вивчення економічної теорії є формування у майбутніх спеціалістів нової системи економічних знань, які б відповідали умовам нових ринкових відносин в Україні; формування навиків необхідних для аналізу реальних економічних процесів і прийняття обґрунтованих рішень з приводу економічних проблем.

Завданням навчальної дисципліни є розкриття суті соціально-орієнтованої ринкової економіки, логіки функціонування ринкових відносин у конкретних господарських системах, соціально-економічних суперечностей підприємницького господарювання.речення про дисципліну

Історія України (Мельник А. М.)
Профільна середня освіта

Історія України (Мельник А. М.)

Привести 2-3 речення про дисципліну

Українська література І курс (Ніпрук М.О.)
Профільна середня освіта

Українська література І курс (Ніпрук М.О.)

Предмет «Українська література»  школі вивчає кращі зразки художньої літератури як мистецтва слова, допомагає формувати, збагачувати внутрішній світ молодої людини, позитивно впливати на її свідомість, морально-етичні цінності, розвивати інтелектуальні, творчі здібності, естетичні смаки, самостійність мислення й громадянський вибір. Усе це сприятиме самореалізації особистості в майбутньому.

Українська мова І курс (Ніпрук М.О., Данилюк-Терещук Т.Я.)
Профільна середня освіта

Українська мова І курс (Ніпрук М.О., Данилюк-Терещук Т.Я.)

Предмет «Українська мова» є засобом розвитку й соціалізації здобувачів освіти, становлення їх як особистостей і громадян своєї країни. Здобуті у процесі навчання української мови знання, набуті вміння й навички мають бути опорою, яка дасть здобувачам освіти змогу реалізувати себе в житті, стати носіями культури свого народу, ініціаторами відновлення й збереження найкращих культурних традицій свого народу. Основна мета курсу – формування компетентного мовця, національно свідомої, духовно багатої мовної особистості.

Українська література(Кірпіченко Н.В.)
Профільна середня освіта

Українська література(Кірпіченко Н.В.)

   Курс з української літератури створено на основі Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Спрямований на виховання естетичного чуття здобувачів освіти, котрі живуть у постінформаційній реальності, якій притаманні стрімкі соціокультурні зміни,"кліпове" сприйняття подій. Дисципліна зорієнтована на те, щоб прищепити студентам любов до книжки, привчити їх до читання як соціокультурної практики, що визначає якість життя 

Українська мова (Кірпіченко Н.В.)
Профільна середня освіта

Українська мова (Кірпіченко Н.В.)

   Курс відображає засадничі ідеї Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. У контексті ключових підходів сучасної освіти (компетентісний, особисто орієнтований і діяльнісний) дисципліна "Українська мова" є засобом розвитку й соціалізації учнів, становлення їх як особистостей і громадян своєї країни. 

  Основна мета курсу - формування компетентного мовця, національно свідомої, духовно багатої особистості.  


Математика (I курс) Боровська Ю.В., Случик Н.В., Аббасова Р.І., Стефанська Н.О., Ясниська В.А.,
Профільна середня освіта

Математика (I курс) Боровська Ю.В., Случик Н.В., Аббасова Р.І., Стефанська Н.О., Ясниська В.А.,

Мета навчання математики на стандартному рівні полягає у забезпеченні свідомого і міцного оволодіння системою математичних знань, навичок і умінь,  які потрібні у повсякденному житті і майбутній трудовій діяльності, достатні для вивчення інших шкільних дисциплін та продовження навчання у вищих закладах освіти за спеціальностями із значною математичною складовою.

Всесвітня історія (Якимчук Н.О., Кшановський Р.О., Аврамук Д.А., Подмокла Ю.М.)
Профільна середня освіта

Всесвітня історія (Якимчук Н.О., Кшановський Р.О., Аврамук Д.А., Подмокла Ю.М.)

Фізична культура (Жигун К.Ф.)
Профільна середня освіта

Фізична культура (Жигун К.Ф.)

Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.

Фізична культура (Гамалійчук М.Г.)
Профільна середня освіта

Фізична культура (Гамалійчук М.Г.)

Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.

Фізична культура (Євченко І.В.)
Профільна середня освіта

Фізична культура (Євченко І.В.)

Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.

Українська література (1 курс) (Бицька М.В.)
Профільна середня освіта

Українська література (1 курс) (Бицька М.В.)

Творчий підхід до навчання гуманітарних предметів інтенсифікує формування предметних компетентностей учнів основної школи. Зокрема, упровадження діалогічної основи під час роботи з художнім текстом на уроках української літератури сприяє ефективному формуванню предметних компетентностей учнів основної школи.

Українська мова (1 курс) (Бицька М.В.)
Профільна середня освіта

Українська мова (1 курс) (Бицька М.В.)

Мовні знання служать важливим засобом розвитку мислення студента, що здійснюється в процесі побудови зв'язних висловлювань, роботи над текстом, його структурою. Це відбито в програмі коледжу, що включає відомості про мову і мовлення, форми їх існування, форми спілкування, текст та особливості його структури, функціонування в ньому різних мовних одиниць. Діалектична єдність рівнів мовної системи виявляється в її комунікативній функції.

Хімія (Данилюк І. В.)
Профільна середня освіта

Хімія (Данилюк І. В.)

      На сучасному етапі розвитку суспільства все очевиднішим є значення природничих наук для реалізації концепції сталого розвитку. Не випадково в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти, в тому числі й хімічної.  Хімія, будучи природничим предметом, має величезний потенціал навчання і розвитку. Без знання і розуміння хімічної форми руху матерії неможливо уявити собі сучасну наукову картину світу. Адже світ, що нас оточує – це, перш за все, світ речовин, які є основою живої і неживої природи. Вивчення предмету хімії спрямоване на подальше формування у здобувачів фахової передвищої освіти наукового світогляду, хімічної культури як складника загальної культури сучасної людини і розвитку їхнього творчого потенціалу задля успішної соціалізації в сучасному суспільстві.

Мета навчання дисципліни «Хімія» полягає в забезпеченні загальноосвітньої підготовки з предмета, що передбачає вміння пояснювати хімічні явища, робити обґрунтовані висновки про них, усвідомлювати вплив науки й технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ.

  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • » Next page

Stay in touch

Технічний фаховий коледж ЛНТУ

  • https://tk.lntu.edu.ua
  • Mobile : +38 (091) 956-61-44
  • tk@lntu.edu.ua
Data retention summary
Get the mobile app

Proudly made with

Moodle logo

Made with by conecti.me