Критерії та шкала оцінювання знань

Оцінювання за національною шкалою:

Критерії та визначення оцінювання

рівень компетентності

оцінка:

4-бальна

1

2

3

Високий

(творчий)

5

(відмінно)

Здобувач на високому рiвнi опанував навчальний матерiал у межах чинної програми, вміє аналізувати процеси, які вивчаються, чітко, лаконічно, логічно та послідовно відповідати на поставлені питання, вміє застосовувати теоретичні положення при розв’язуванні практичних задач з дисципліни, самостійно поглиблює набутi знання, робить аналiз та висновки.

Достатній

(конструктивно-варіативний)

4

(добре)

Здобувач показує достатній рівень знань навчального матеріалу, дає аргументовані відповіді на поставлені питання, які, однак, містять певні (несуттєві) неточності, вміє застосовувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач з дисципліни.

Середній

(репродуктивний)

3

(задовільно)

Здобувач показує посередні знання навчального матеріалу та з теоретичних положень при розв’язанні практичних задач з дисципліни, наводить неточні або мало аргументовані відповіді на питання.

Початковий

(рецептивно-продуктивний)

2

(незадовільно)

Здобувач не може відтворити зміст питань екзаменаційного білету, допускає суттєві помилки у відповідях на питання, не знає основних фундаментальних положень з дисципліни; на додаткові запитання не дає правильної відповіді.


Клацніть посилання http://dn.elearning.lutsk.ua/shablon_elearning/____.html щоб відкрити ресурс.