Критерії та шкала оцінювання знань
Оцінювання за національною шкалою: |
Критерії та визначення оцінювання |
|
рівень компетентності |
оцінка: |
|
4-бальна |
||
1 |
2 |
3 |
Високий (творчий) |
5 (відмінно) |
Здобувач на високому рiвнi опанував навчальний матерiал у межах чинної програми, вміє аналізувати процеси, які вивчаються, чітко, лаконічно, логічно та послідовно відповідати на поставлені питання, вміє застосовувати теоретичні положення при розв’язуванні практичних задач з дисципліни, самостійно поглиблює набутi знання, робить аналiз та висновки. |
Достатній (конструктивно-варіативний) |
4 (добре) |
Здобувач показує достатній рівень знань навчального матеріалу, дає аргументовані відповіді на поставлені питання, які, однак, містять певні (несуттєві) неточності, вміє застосовувати теоретичні положення при розв’язанні практичних задач з дисципліни. |
Середній (репродуктивний) |
3 (задовільно) |
Здобувач показує посередні знання навчального матеріалу та з теоретичних положень при розв’язанні практичних задач з дисципліни, наводить неточні або мало аргументовані відповіді на питання. |
Початковий (рецептивно-продуктивний) |
2 (незадовільно) |
Здобувач не може відтворити зміст питань екзаменаційного білету, допускає суттєві помилки у відповідях на питання, не знає основних фундаментальних положень з дисципліни; на додаткові запитання не дає правильної відповіді. |