Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Бокова панель
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
Основи електронної комерції (Соколюк Н.П.)
На головну
Курси
Фаховий молодший бакалавр
Комп'ютерна інженерія та Інформаційні системи та технології
ОЕК
Теоретична частина
Тема 15. Поняття і структура інтернет-маркетингу
Тема 15. Поняття і структура інтернет-маркетингу
Позначити як виконано
Клацніть
Тема 15. Поняття і структура інтернет-маркетингу.docx
для перегляду файлу
Попередня діяльність
◄ Тема 14. Основні поняття систем взаєморозрахунків пластиковими картами. Механізм взаєморозрахунків пластиковими картами в Інтернеті
Перейти до...
Перейти до...
РНП ІСТ 4 курс основи електронної комерції
Тема 1. Основні поняття е-комерції. Історія розвитку електронного бізнесу
Тема 2. Принципи функціонування електронного бізнесу. Види електронної економічної діяльності
Тема 3. Основні категорії та служби мережі Інтернет
Тема 4. Веб-сайт, класифікація веб-сайтів. Базові технології електронної комерції
Тема 5. CMS-системи. Класифікація CMS-систем
Тема 6. Характеристика засобів захисту інформації
Тема 7. Технологія захисту інформації при роботі у мережі. Види загроз безпеки інформаційної системи. Методи захисту
Тема 8. Шифрування та електронно-цифровий підпис
Тема 9. Електронна комерція. Електронна банківська діяльність (інтернет-банкінг). Електронні брокерські послуги (інтернет-трейдинг)
Тема 10. Функціональні можливості електронної комерції та її види. Моделі електронної комерції
Тема 11. Електронні торгові ряди. Інтернет-вітрини. Інтернет-магазини
Тема 12. Види електронних систем взаєморозрахунків
Тема 13. Пластикові карти. Класифікація пластикових карток
Тема 14. Основні поняття систем взаєморозрахунків пластиковими картами. Механізм взаєморозрахунків пластиковими картами в Інтернеті
Тема 16. Інтернет-реклама. Види та ефективність. Вірусний маркетинг та спам
ПР 1 Основні поняття електронної комерції
ПР 2 Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
ПР 3 Здійснення пошуку товарів в електронних магазинах
ПР 4 Маркетинг в електронній комерції
ПР 5 Платіжні та фінансові системи Інтернет
ПР 6 Ознайомлення з роботою віртуального підприємства
ПР 7,8 Започаткування електронного бізнесу
Питання на залік
Список корисного програмного забезпечення.
Наступна діяльність
Тема 16. Інтернет-реклама. Види та ефективність. Вірусний маркетинг та спам ►
На головну
Календар