Font size
A-
A
A+
Site color
R
A
A
A
Бокова панель
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Перейти до головного вмісту
Основи електронної комерції (Лябук Т.А.)
На головну
Курси
Фаховий молодший бакалавр
Менеджмент та Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
ОЕК_1
Теоретична частина
Лекція 11. Використання технології Інтернет для внутрішніх потреб компанії
Лекція 11. Використання технології Інтернет для внутрішніх потреб компанії
Позначити як виконано
Клацніть
Лекція 11. Використання технології Інтернет для внутрішніх потреб компанії.docx
для перегляду файлу
Попередня діяльність
◄ Лекція 10. Показники вимірювання виконання в електронній торгівлі
Перейти до...
Перейти до...
Програма навчальної дисципліни
Лекція 1. Розвиток інформаційної економіки в умовах побудови інформаційного суспільства
Лекція 2. Основні поняття електронного бізнесу й електронної комерції
Лекція 3. Види електронного бізнесу
Лекція 4. Електронна комерція як складова електронного бізнесу
Лекція 5. Основи функціонування глобальної комп’ютерної мережі Інтернет
Лекція 6. Система електронної комерції в корпоративному секторі
Лекція 7. Системи електронної комерції у споживчому секторі (В2С)
Лекція 8. Електронні платіжні системи
Лекція 9. Інтернет-маркетинг
Лекція 10. Показники вимірювання виконання в електронній торгівлі
Лекція 12. Правові засади функціонування е-комерції
ПР 7. Електронний документообіг
ПР 8. Створення рекламного відеоролика власного підприемства
ПР 1 Основні поняття електронної комерції
ПР 2 Пошукова оптимізація та просування в мережі Інтернет
ПР 3 Здійснення пошуку товарів в електронних магазинах
ПР 4 Маркетинг в електронній комерції
ПР 5 Платіжні та фінансові системи Інтернет
ПР 6 Ознайомлення з роботою віртуального підприємства
ПР 9-10. Сворення власного веб-сайту
Різнорівневі завдання
Список корисного програмного забезпечення.
Наступна діяльність
Лекція 12. Правові засади функціонування е-комерції ►
На головну
Календар