Порядок та критерії оцінювання результатів навчання

Засоби діагностики результатів навчання

Засобами оцінювання та методами демонстрування результатів навчання є екзамен, виконані практичні завдання  реальних об’єктах (програмне забезпечення та його складові), аналітичні звіти, реферати, презентації результатів виконаних завдань та досліджень, письмове виконання ІНДЗ, виступи на наукових заходах. Використовуються відео лекції, практичні заняття з індивідуальними завданнями, самостійна робота здобувача вищої освіти з навчальною та довідковою літературою, самостійне виконання завдань, консультації. Використовуються  інструктивні картки для практичних робіт, картки з індивідуальними завданнями для практичних робіт. Використовується програми – тестувальники, доступ до мережі інтернет.


Підсумковим контролем з дисципліни є екзамен.  Екзамен  проводиться аудиторно. 

Для успішної підготовки до підсумкового контролю потрібно виконати такі контрольні заходи:

1. Виконати тестові завдання після кожного розділу (теми) навчальної дисципліни (як самоконтроль).

2. Виконати усі  практичні  роботи (вимоги до виконання і оформлення практичних робіт див. в практикумі). Виконання практичних робіт вимагає заповнення звітів, які складаються в електронному вигляді. Файли звіту з матеріалами виконаних завдань практичних робіт мають бути «закачані» на сторінку відповідної практичної роботи в системі дистанційного навчання. У звітах має бути представлена наступна інформація: тема роботи; мета роботи; спільна постановка завдання; дані для виконання роботи (№ варіанту); результати виконання роботи; відповіді на контрольні питання.

3. Брати участь у форумі з питань, вказаних в практикумі (див. розділ практичні заняття). Для того, щоб взяти участь в дискусії, необхідно провести попередню підготовку як в змістовному, так і у формальному плані, а потім викласти підготовлену інформацію у вигляді відповіді в елементі «Форум». Відповіді на питання з теми обговорення «..» можна підготувати у вигляді реферату і розмістити їх у Форумі, скориставшись кнопкою Огляд в полі Вкладення.

4. Пройти підсумкове тестування.

Система тестування дає студентам можливість не лише перевірити знання, але і виправити допущені помилки і відпрацювати слабкі місця. В процесі вивчення дисципліни рекомендується використовувати три види тестів:

- тест для самоконтролю (з кожної теми);

- тест поточного контролю;

- підсумковий тест (для всієї дисципліни в цілому).

Тест  рубіжного контролю – використовується для перевірки знань після закінчення вивчення теми модуля. Підсумковий тест – після закінчення вивчення дисципліни (аналог іспиту). Мінімальна кількість – 50 завдань.

Порядок та критерії оцінювання результатів навчання

1. Порядок оцінювання результатів навчання

Форма контролю

Порядок проведення контролю

Поточний контроль

Усне опитування, звіти практичних робіт, домашні завдання, виступи на практичних заняттях, практичні та письмові роботи оцінюються за 4-бальною шкалою

Підсумковий контроль

Екзаменаційна оцінка визначається за рівнем компетентності розв’язання запропонованих завдань екзаменаційних білетів за 4 бальною шкалою.

2. Критерії оцінювання результатів навчання

Оцінювання за національною шкалою:

Критерії та визначення оцінювання

рівень компетентності

оцінка:

4-бальна

1

2

3

Високий

(творчий)

5

(відмінно)

Здобувач освіти вiльно володiє програмовим матерiалом, виявляє здiбностi, вмiє самостiйно поставити мету дослiдження, вказує шляхи її реалiзацiї, робить аналiз та висновки.

Здобувач освіти вiльно володiє відомостями про стандарти якості в сфері розробки інформаційних систем (ІС), розуміє  критерії тестування та вимоги до ідеального критерію, знає етапи написання тест кейсів та загальну термінологію тестувальників, використовує методи інспектування специфікацій, методи тестування характеристик якості ІС,  інструменти для тестування основних характеристик ІС, використовує шаблони проектування тестів при автоматизованому тестування. методики написання тестових планів.

Достатній

(конструктивно-варіативний)

4

(добре)

Здобувач освіти володiє вивченим матерiалом у стандартних ситуацiях, наводить приклади його практичного застосування та аргументи на пiдтвердження власних думок.

Здобувач освіти володіє відомостями про найпопулярніші стандарти якості в сфері розробки інформаційних систем (ІС), розуміє  критерії тестування та вимоги до ідеального критерію, знає основи написання тест кейсів та загальну термінологію тестувальників, використовує загальні методи інспектування специфікацій, основні методи тестування характеристик якості ІС,  інструменти для тестування основних характеристик ІС, використовує шаблони проектування тестів при автоматизованому тестування. методики написання тестових планів.

Середній

(репродуктивний)

3

(задовільно)

Здобувач освіти може зi сторонньою допомогою пояснювати явища, виправляти допущенi неточностi (власнi, iнших уч­нiв), виявляє елементарнi знання основних по­ложень функціонування комп’ютера (законiв, понять, формул). Здобувач освіти описує найпопулярніші стандарти якості в сфері розробки інформаційних систем (ІС), частково розуміє  критерії тестування та вимоги до ідеального критерію, частково знає основи написання тест кейсів та загальну термінологію тестувальників, зі сторонньою допомогою використовує методи інспектування специфікацій, основні методи тестування характеристик якості ІС,  інструменти для тестування основних характеристик ІС, використовує шаблони проектування тестів при автоматизованому тестування. методики написання тестових планів.

Початковий

(рецептивно-продуктивний)

2

(незадовільно)

Здобувач освіти за допомогою викладача описує стандарти якості в сфері розробки інформаційних систем (ІС), частково розуміє  критерії тестування та вимоги до ідеального критерію, частково знає основи написання тест кейсів та загальну термінологію тестувальників, не використовує методи інспектування специфікацій, основні методи тестування характеристик якості ІС,  інструменти для тестування основних характеристик ІС, не використовує шаблони проектування тестів при автоматизованому тестування. методики написання тестових планів.

Здобувач освіти описує процес тестування на ос­новi свого попереднього досвiду, за допомогою викладача вiдповiдає на запитання, що потребують однослiвної вiд­по­вiдi.

Здобувач освіти володiє навчальним мате­рiа­лом на рiвнi­ розпiзнавання термінів, за допомогою викладача вiдповiдає на запитання, що потребують вiдповiдi “так” чи “нi”.


Критерії оцінки тестових завдань:

90-100% правильних відповідей – відмінно;

74 - 89% правильних відповідей – добре;

60 - 73% правильних відповідей – задовільно;

нижче  59% правильних відповідей – незадовільно;


Остання зміна: Monday 16 January 2023 16:07 PM