Критерії та шкала оцінювання знань
Засобами
оцінювання та методами демонстрування результатів навчання є екзамен, практичні
завдання на лабораторному обладнанні, реальних об’єктах (комп’ютер, мережа та
її складові), аналітичні звіти, реферати, презентації результатів виконаних
завдань та досліджень, виступи на наукових заходах, Використовуються
відео лекції, практичні заняття з індивідуальними завданнями, самостійна робота
здобувача вищої освіти з навчальною та довідковою літературою, самостійне
виконання завдань, консультації. Використовуються демонстраційні вузли та
компоненти мережі, лабораторний навчальний комп’ютер, інструктивні картки для
практичних робіт, картки з індивідуальними завданнями для практичних робіт.
Використовується доступ до мережі інтернет.
Порядок та критерії
оцінювання результатів навчання
Порядок оцінювання результатів навчання Форма контролю Порядок проведення контролю Поточний контроль Усне опитування, домашні завдання, виступи на лабораторних заняттях,
лабораторні та письмові роботи оцінюються за 4-бальною шкалою Підсумковий контроль Оцінка за залік визначається як середнє арифметичне оцінок за лабораторні
роботи. Екзаменаційна оцінка визначається за рівнем компетентності розв’язання
запропонованих завдань екзаменаційних білетів за 4 бальною шкалою. Критерії оцінювання результатів навчання Оцінювання за національною шкалою: Критерії та визначення оцінювання рівень компетентності оцінка: 4-бальна Високий 5 Здобувач вищої освіти вiльно володiє програмовим матерiалом, виявляє
здiбностi, вмiє самостiйно поставити мету дослiдження, вказує шляхи її
реалiзацiї, робить аналiз та висновки. Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом, умiло
послуговується науковою термiнологiєю, вмiє опрацьовувати наукову iнформацiю
(знаходити новi факти, явища, iдеї, самостiйно використовувати їх вiдповiдно
до поставленої мети тощо). Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом, умiло
послуговується науковою термiнологiєю, вмiє опрацьовувати наукову iнформацiю
(знаходити новi факти, явища, iдеї, самостiйно використовувати їх вiдповiдно
до поставленої мети тощо). Достатній 4 Здобувач вищої освіти вiльно володiє вивченим матерiалом у стандартних
ситуацiях, наводить приклади його практичного застосування та аргументи на
пiдтвердження власних думок. Здобувач вищої освіти умiє пояснювати явища, аналiзувати,
узагальнювати знання, систематизувати їх, зi сторонньою допомогою (викладача,
одногрупників тощо) робити висновки. Здобувач вищої освіти може пояснювати
роботу комп’ютерної мережі, виправляти допущенi неточностi, виявляє знання i
розумiння основних вузлів мережі (призначення, функціонування,
характеристики, особливості застосування). Середній 3 Здобувач вищої освіти може зi сторонньою допомогою пояснювати явища,
виправляти допущенi неточностi (власнi, iнших учнiв), виявляє елементарнi
знання основних положень функціонування комп’ютерних програм (законiв,
понять, формул). Здобувач вищої освіти описує явища, вiдтворює значну частину
навчального матерiалу, знає складові програми, їх характеристики, записує
основнi формули, рiвняння i закони. Здобувач вищої освіти за допомогою
викладача описує явища, без пояснень наводить приклади, що ґрунтуються на
його власних спостереженнях чи матерiалi пiдручника, розповiдях викладача
тощо. Початковий 2 Здобувач вищої освіти за допомогою викладача описує мережу або її частини
у зв’язаному вигляді без пояснень вiдповiдних причин, називає параметри та
характеристики складових, розрiзняє призначення окремих складових
комп’ютерної програми. Здобувач вищої освіти описує роботу комп’ютерної програми на основi
свого попереднього досвiду, за допомогою викладача вiдповiдає на запитання,
що потребують однослiвної вiдповiдi. Здобувач вищої освіти володiє навчальним матерiалом на рiвнi розпiзнавання
складових мережі, за допомогою викладача вiдповiдає на запитання, що
потребують вiдповiдi “так” чи “нi”.
(творчий)
(відмінно)
(конструктивно-варіативний)
(добре)
(репродуктивний)
(задовільно)
(рецептивно-продуктивний)
(незадовільно)