Основи креслення та нарисної геометрії (Кіперчук Н.В.)
Нарисна геометрія вивчає
способи побудови точного зображення просторових форм на площині.
Метою дисципліни нарисна
геометрія є:
- розвиток просторової уяви;
- розвиток здібностей до аналізу та синтезу просторових форм;
- вироблення навиків, необхідних для виконання та читання технічних креслеників.
Історія України від найдавніших днів до сьогодення (Кресак Ю.Ю.)
Мета історичної освіти – сприяти формуванню у здобувачів вищої освіти національно-культурної ідентичності, патріотичного світогляду, активної соціальної та громадянської позиції, почуття власної гідності у результаті осмислення соціального та морального досвіду минулих поколінь, розуміння історії і культури народів світу в контексті історичного процесу.
Іноземна мова за професійним спрямуванням (Кресак Ю.Ю.)
Правознавство (Чигринюк І.В.)
Вивчення курсу «Правознавство» є необхідною запорукою виховання покоління громадян, здатних боротися за свої права цивілізованими правовими методами.
Знання та розуміння основ держави та права, конституційного, адміністративного, цивільного, трудового, шлюбно-сімейного, кримінального, господарського та інших галузей формує у студентів належний рівень правових знань, правової культури та правової свідомості.
Охорона праці з безпекою життєдіяльності (Данилюк І.В.)
Вивчення основ безпеки життєдіяльності забезпечує поглиблення знань щодо взаємодії людини з біосферою та техносферою для розширення творчих можливостей майбутніх фахівців при виборі стратегії та тактики безпечної життєдіяльності, виховання нового покоління людей з мораллю безпечної життєдіяльності.
Охорона праці в Україні є одним із найважливіших соціальноекономічних завдань. Вона передбачає систему правових, технічних, економічних, санітарно-гігієнічних заходів, спрямованих на забезпечення здорових і безпечних умов праці та досліджує трудовий процес з позиції забезпечення життя та здоров'я працівників підприємств та установ.
Фізичне виховання (Євченко І.В.)
Фізичне виховання як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості. |
Фізичне виховання (Фукс Л.П.)
Економіка галузі
Економічна теорія
Комп'ютерна графіка (ДЗ)
Курс містить повні і систематизовані відомості про комп’ютерну графіку і можливості її використання у сфері дизайну і реклами в рамках сучасних інформаційних технологій.
Мистецтво (Рубан О.М.)
Вивчення дисципліни Мистецтво полягає в розвитку формування у здобувачів вищої освіти організації в них системи компетентності знань для вивчення фахових основ стилів та напрямів мистецтва.
У освіті дисципліна Мистецтво спрямована на формування у здобувачів загального вміння: розуміти особливості стилів і напрямів мистецтва; знати надбання видатних діячів світового та вітчизняного мистецтва, сворювати живописні, графічні, та декоративні композиції у різних стилях і напрямах та застосовувати знання для самореалізації в професійній дизайнерській діяльності.
Програму орієнтовано на поглиблення інтересу особистісного розвитку на основі засвоєння здобувачами соціально значущих умінь (компетенцій) в стилях та напрямах мистецтва, як сфери знань і засвоєння навчальної дисципліни.
За освітньою програмою викладання на рівні вимог ОПП до державного стандарту вищої освіти. Освітня компетенція розроблена в основі вивчення, придбаних теоретичних ключових і практичних компетентностей та критичного мислення.Художнє проектування (Рубан О.М.)
Метою вивчення навчальної дисципліни Художнє проектування є система компетентності знань та практичних навичок, що створює проектування, дизайнерських проектів у галузі графічного дизайну та дизайну середовища.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є вивчення природних мотивів; художньої техніки, видів стилізації архітектурної біоніки; неприродних об’єктів для виконання завдань з проектування; засвоєння основних композиційних прийомів роботи зі шрифтами та шрифтовими зображеннями; формування практичних навичок з поєднання зображення та текстом; створення рекламних, плакатних зображень; облаштування громадських просторів; дизайну виставкових комплексів та обладнання виставкових стендів для інтер’єру.
Освітня компетенція розроблена для засвоєння навчальної дисципліни в основі якої є вивчення, придбаних теоретичних ключових і практичних компетентностей та критичного мислення.Основи комунікацій (Чигринюк І.В.)
Вступ до спеціальності (Рубан О.М.)
Вивчення дисципліни Вступ до спеціальності полягає в розвитку формування у здобувачів вищої освіти організації в них системи компетентності знань для вивчення фахових основ дизайнерської діяльності, художньо-конструкторської, проектної та всіх видів. На основі вступу у дизайн, спрямованому на вирішення завдань та знайомство із засобами – елементами дизайн-діяльності, напрямками, видами дизайнерських основних цілей.
Мета освіти – Вступу до спеціальності навчити здобувачів вищої освіти основним видам та класифікаціям різних видів дизайну. У освіті дизайнерів, дисципліна спрямована на формування у здобувачів загального вміння: класифікувати та розрізняти. об’єкти і види дизайну та його категорії. Програму орієнтовано на поглиблення інтересу до вступу у дизайн, як сфери знань і засвоєння навчальної дисципліни.
За освітньою програмою викладання на рівні вимог ОПП до державного стандарту вищої освіти. Освітня компетенція розроблена в основі вивчення, придбаних теоретичних ключових і практичних компетентностей та критичного мислення.Основи біодизайну (Магера Є.С.)
Метою вивчення навчальної дисципліни є освоєння природних форм і живих організмів та використання біонічних принципів і закономірностей у формотворенні предметного світу, формуванні просторово-предметного середовища в контексті нової парадигми дизайну. |
Дипломне проектування
Дипломне проектування є завершальним етапом навчання здобувачів освіти. Кваліфікаційний проект - це індивідуальне комплексне завдання творчого характеру, яке засвідчує рівень фахової підготовки здобувача освіти і є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань, вміння їх застосовувати при розв'язуванні конкретних творчих, художніх і технічних завдань.
Людина і світ (культурологія, філософія, соціологія) Щудлюк М.О.
Історія мистецтв (Магера Є.С.)
Метою вивчення дисципліни «Історії мистецтва» є формування загальної картини історичного розвитку людства, отримання студентами знань про загальні, провідні процеси, явища та поняття давнього мистецтва; ознайомлення студентів з основами мистецтвознавства, з важливими періодами історії розвитку давнього мистецтва, особливостями формування художньо-образної системи образотворчого мистецтва; формування навичок сприйняття та аналізу творів мистецтва, розвиток навиків використовувати надбання мистецтва у власному творчому процесі.