Живопис(Іванченко Г.П.)

Живопис(Іванченко Г.П.)

Метою вивчення навчальної дисципліни є оволодіння основами живопису, формування та розвиток предметних та ключових компетентностей для здобувачів освіти. Творчих та достатніх для засвоєння навчальної дисципліни, на рівні вимог державного стандарту СП(ПТО)О України.

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є виконання практичного малювання, що визначаються – видами, жанрами у живописі, композиційним та кольоровим ескізуванням, різними техніками малювання для вишивки, одягу.

Виробниче навчання

Виробниче навчання

Метою професійно-практичної підготовки є формування основних навиків та умінь вишивальника 1-2 розряду для роботи в ательє, майстернях, на швейних підприємствах, а також передумови для продовження навчання за фахом.

Основним завданням професійно-практичної підготовки є формування відповідних умінь та знань з оздоблення виробів, передбачених Стандартом професійної (професійно-технічної) освіти з професії «Вишивальник» на базі промислового чи індивідуального виробництв з оздоблення виробів.

Технологія вишивки

Технологія вишивки

Основною метою здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти є вивчення основних технік вишивання як ручною так і машинною вишивкою простої складності. Здобувачі освіти повинні вивчити послідовності виконання заданих технік ручної та машинної вишивки, навчитись читати схеми зображених орнаментів.


Композиція вишивки

Композиція вишивки

Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є вивчення основних відомостей про композицію, орнамент і його види; способи збільшення і зменшення малюнка за допомогою сітки; основні особливості перетворення і переробки реальних форм природи в орнаментальні форми; етапи стилізації;  викреслювання планів, умовне зменшення виробів і викреслювання їх на папері в різних масштабах.

Технології (Лисюк О.В.)

Технології (Лисюк О.В.)

Метою вивчення навчальної дисципліни є формування в здобувачів здатності до самостійного конструювання знань і способів діяльності через призму їх особистісних якостей, життєвих та професійно зорієнтованих намірів, самостійного набуття ними досвіду у вирішенні практичних завдань.