Географія (Малиновська І. М.)
Формування в студентів географічної картини світу на прикладі вивчення систем розселення та просторової організації економічної діяльності в окремих регіонах і країнах з урахуванням сучасних геополітичних, соціальних, економічних та екологічних аспектів. Формування в студентів цілісної географічної картини світу. Розкриття ролі географії у розв'язуванні економічних, екологічних і соціальних проблем суспільства; створення освітнього середовища для розуміння особливостей участі регіонів і окремих країн у міжнародному поділі праці. Розвиток у студентів геопросторового мислення та вміння логічно висловлювати свої думки щодо сучасних процесів у світі. Обґрунтування доцільності наукового підходу до природокористування, мотивування екологічної грамотності. Формування умінь користуватися джерелами географічної інформації, аналізувати їх та застосовувати здобуті географічні знання в практичній діяльності.
Біологія і екологія (Малиновська І. М.)
Забезпечення підготовки здобувачів освіти знаннями з біології і екології , формування наукової картини живої природи, екологічної культури, зміцнення духовного і фізичного здоров’я, яких потребує сучасне життя. Засвоєння здобувачами знань про хімічну будову, властивості, структуру і функціонування живих систем на різних рівнях організації живого; взаємозв’язки між живими системами, неживою природою; оволодіння методологією наукового пізнання; уміннями самостійного вивчення основних понять, законів, біологічних закономірностей; уміннями спостерігати, досліджувати і пояснювати явища природи; застосовувати теоретичні знання з метою професійного самовизначення у прикладних сферах людської діяльності (медицина, сільське господарство, біотехнологія, педагогіка)
Основи креслення ( Гриців Я.І.)-14
Мова креслення це мова графічних зображень, яка не знає кордонів і є зрозумілою всім людям, незалежно від того, якою мовою вони розмовляють. Графічну мову набагато легше призвичаїти для розуміння та обробки електронними носіями. Графічна інформація відрізняється від словесної більшою конкретністю, виразністю і лаконічністю. За кресленням визначають будову виробу і взаємодію його частин, особливості і характеристику деталей, проводять складання та ремонт складальних вузлів та агрегатів, зводять будинки, будують складні гідротехнічні конструкції, шахти, електростанції, виготовляють меблі, одяг та взуття.
Всесвітня історія (Подмокла Ю. М.)
Мета курсу полягає у вивчення та інтерпретації історичних фактів та суспільних явищ різних країн, регіонів, аналізу спільних рис та відмінностей у їх історичному розвитку, з’ясуванні матеріальних та інтелектуальних досягнень та можливостей людства у минулому, сучасному і у перспективі майбутнього.
Зарубіжна література (Найдюк Т. П.)
Українська мова (Селедець С.В.)
Біологія та екологія (Войтович О. О. )
Мета навчання біології та екології полягає у формуванні в здобувачів освіти природничо-наукової компетентності шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про закономірності функціонування живих систем, їх розвиток і взаємодію, взаємозв’язок із довкіллям; розуміння біологічної картини світу та цінності таких категорій, як життя, природа, здоров’я; свідомого ставлення до природи як універсальної, унікальної цінності; застосування знань з біології та екології у повсякденному житті, оцінювання їх ролі для сталого (збалансованого) розвитку людства, науки та технологій.
Географія (Войтович О. О.)
Географiя — це комплексна наука, яка вивчає природу Землi, компоненти географiчної оболонки, територiальну органiзацiю населення та його господарську дiяльнiсть.
Протягом століть географія накопичила багато різноманітних знань про нашу планету. З одного боку, вони стосуються природних об’єктів та явищ. З другого, об’єктом вивчення географічної науки є сама людина та її господарська діяльність. Тому сучасна географія це не одна наука, а ціла система природничих та суспільних наук.
Фізична культура (Чос К.В.)
Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості. |
Громадянська освіта (Чигринюк І.В.)
Зміст курсу є інтегрованим – він охоплює основи філософських, політологічних, правових, соціологічних, економічних, культурологічних знань.
Фізична культура (Євченко І.В.)
Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості. |
Фізика і астрономія (Чос К.В., Філюк Л.П.)
Історія України (Вісина Т.М.)
Історія- це наука, яка вивчає минуле людства, покладаючись при цьому на письмові та матеріальні свідчення минулих подій.