Font size
  • A-
  • A
  • A+
Site color
  • R
  • A
  • A
  • A
E-learning
  • Українська ‎(uk)‎ English ‎(en)‎
  • Log in
Skip to main content

Загальноосвітній компонент

  1. Home
  2. Courses
  3. Кваліфікований робітник
  4. Загальноосвітній компонент
  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • » Next page
Основи креслення ( Гриців Я.І.)-14
Загальноосвітній компонент

Основи креслення ( Гриців Я.І.)-14

Мова креслення це мова графічних зображень, яка не знає кордонів і є зрозумілою всім людям, незалежно від того, якою мовою вони розмовляють. Графічну мову набагато легше призвичаїти для розуміння та обробки електронними носіями. Графічна інформація відрізняється від словесної більшою конкретністю, виразністю і лаконічністю. За кресленням визначають будову виробу і взаємодію його частин, особливості і характеристику деталей, проводять складання та ремонт складальних вузлів та агрегатів, зводять будинки, будують складні гідротехнічні конструкції, шахти, електростанції, виготовляють меблі, одяг та взуття.

Всесвітня історія (Подмокла Ю. М.)
Загальноосвітній компонент

Всесвітня історія (Подмокла Ю. М.)

Мета курсу полягає у вивчення та інтерпретації історичних фактів та суспільних явищ різних країн, регіонів, аналізу спільних рис та відмінностей у їх історичному розвитку, з’ясуванні матеріальних та інтелектуальних досягнень та можливостей людства у минулому, сучасному і у перспективі майбутнього.

Українська мова (Найдюк Т. П.) 16 група
Загальноосвітній компонент

Українська мова (Найдюк Т. П.) 16 група

Українська мова (Чуй С. В.)
Загальноосвітній компонент

Українська мова (Чуй С. В.)

Зарубіжна література (Найдюк Т. П.)
Загальноосвітній компонент

Зарубіжна література (Найдюк Т. П.)


Курс дисципліни «Зарубіжна література» передбачає формування громадянина України, патріота свої держави з планетарним мисленням; розвиток у процесі читацької діяльності ключових і предметних компетентностей учнів, здатних обрати для задоволення своїх інтелектуальних, духовних, естетичних та соціальних потреб якісний літературний твір; заохочення учнів до розширення кола читання, осягнення духовної та естетичної цінності літературних творів різних епох і країн, поглиблення культурно-пізнавальних інтересів учнів, усвідомлення ними ключової ролі художньої літератури в сучасному світі, націєтворчої функції художнього перекладу

Українська мова (Селедець С.В.)
Загальноосвітній компонент

Українська мова (Селедець С.В.)

Українська мова - це особливий предмет навчання, який має величезне значення у підготовці здобувачів освіти до життя. Вона є державною мовою України і водночас є рідною мовою українського народу, який творив її впродовж багатьох століть

Інформатика (Діжак О.І.)
Ольга Іванівна Діжак
Загальноосвітній компонент

Інформатика (Діжак О.І.)

Привести 2-3 речення про дисципліну

Біологія та екологія (Войтович О. О. )
Загальноосвітній компонент

Біологія та екологія (Войтович О. О. )

Мета навчання біології та екології  полягає у формуванні в здобувачів освіти   природничо-наукової компетентності шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про закономірності функціонування живих систем, їх розвиток і взаємодію, взаємозв’язок із довкіллям; розуміння біологічної картини світу та цінності таких категорій, як життя, природа, здоров’я; свідомого ставлення до природи як універсальної, унікальної цінності; застосування знань з біології та екології у повсякденному житті, оцінювання їх ролі для сталого (збалансованого) розвитку людства, науки та технологій.  


Географія (Войтович О. О.)
Загальноосвітній компонент

Географія (Войтович О. О.)

      Географiя — це комплексна наука, яка вивчає природу Землi, компоненти географiчної оболонки, територiальну органiзацiю населення та його господарську дiяльнiсть.

        Протягом століть географія накопичила багато різноманітних знань про нашу планету. З одного боку, вони стосуються природних об’єктів та явищ. З другого, об’єктом вивчення географічної науки є сама людина та її господарська діяльність. Тому сучасна географія це не одна наука, а ціла система природничих та суспільних наук. 

Зарубіжна література (Найдюк Т. П.)
Загальноосвітній компонент

Зарубіжна література (Найдюк Т. П.)



Фізична культура (Чос К.В.)
Загальноосвітній компонент

Фізична культура (Чос К.В.)

Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.


Громадянська освіта (Чигринюк І.В.)
Загальноосвітній компонент

Громадянська освіта (Чигринюк І.В.)

Вивчення курсу «Громадянська освіта» є необхідною запорукою виховання покоління громадян, здатних боротися за свої права цивілізованими правовими методами.

Зміст курсу є інтегрованим – він охоплює основи філософських, політологічних, правових, соціологічних, економічних, культурологічних знань. 


Фізична культура (Євченко І.В.)
Загальноосвітній компонент

Фізична культура (Євченко І.В.)

Фізична культура як складова загальної культури, закладає основи збереження здоров’я та розвитку всіх його складових, використовує комплексний підхід до формування розумових та фізичних якостей і навичок, удосконалює фізичну та психологічну підготовку до активної життєдіяльності, формує пріоритети оздоровчої спрямованості фізичних вправ та забезпечує загальний культурний розвиток особистості.

Фізика і астрономія (Чос К.В., Філюк Л.П.)
Загальноосвітній компонент

Фізика і астрономія (Чос К.В., Філюк Л.П.)

Привести 2-3 речення про дисципліну

Історія України (Мельник А. М.)
Загальноосвітній компонент

Історія України (Мельник А. М.)

Історія- це наука, яка вивчає минуле людства, покладаючись при цьому на письмові та матеріальні свідчення минулих подій.


Інформатика (Соколюк Н.П.)
Загальноосвітній компонент

Інформатика (Соколюк Н.П.)

Дисципліна, що вивчає структуру і загальні властивості інформації, а також методи і (технічні) засоби її створення, перетворення, зберігання, передачі та використання в різних галузях людської діяльності.

Іноземна мова (Голембієвська М.В.)
Загальноосвітній компонент

Іноземна мова (Голембієвська М.В.)

Навчальна дисципліна «Іноземна мова» для учнів 1-3 курсів робітничих професій має на меті формування в здобувачів освіти комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативне вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. Розвиток комунікативної компетенції від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, що забезпечують входження особистості в інший соціум, і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві.

Математика (Аббасова Р.І)
Загальноосвітній компонент

Математика (Аббасова Р.І)

Навчальна дисципліна «Математика» для учнів 1-3 курсів робітничих професій має на меті формування в здобувачів освіти комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативне вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок. 

Всесвітня історія (Мельник А. М.)
Загальноосвітній компонент

Всесвітня історія (Мельник А. М.)

Привести 2-3 речення про дисципліну

Українська література (Чуй С. В.)
Загальноосвітній компонент

Українська література (Чуй С. В.)

  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • » Next page

Stay in touch

Технічний фаховий коледж ЛНТУ

  • https://tk.lntu.edu.ua
  • Mobile : +38 (091) 956-61-44
  • tk@lntu.edu.ua
Data retention summary
Get the mobile app

Proudly made with

Moodle logo

Made with by conecti.me