Підприємницька діяльність ЕТ (Цвіль О.В.)
Мета курсу: обґрунтування основних кроків майбутнього підприємця від генерування ідеї бізнесу до його започаткування та ведення. Прибуток − ось головний стимул підприємницької діяльності. Безумовно, прибуток − не тільки ознака успіху, але і матеріальна основа збільшення капіталу, розширення підприємницької діяльності. Але існують також інші, не менш важливі для підприємця стимули, крім отримання прибутку. Серед них − самоствердження особистості, можливість реалізувати свої здібності. Йдеться про реалізацію не тільки особистих прагнень. Сьогодні розуміння ролі підприємця нерозривно пов’язане із суспільними цілями, тому що в основі діяльності сучасної фірми лежить концепція суспільного призначення.
Підприємницька діяльність ЕТ копіювання 1
Теоретичні основи електротехніки (Шишкін П.В.)
Комп'ютерне проектування систем електропостачання (Гадай А.В.)
Людина і світ (культурологія, філософія, соціологія) Щудлюк М.О.
Інженерна та компютерна графіка
ФІЗИКА (Яневич В.В.)
Фізика – наука, що вивчає
загальні закономірності перебігу природних явищ, закладає основи світорозуміння
на різних рівнях пізнання природи і дає загальне обґрунтування природничо-наукової
картини світу.
Електричні апарати (Лишук В.В.)
Електричні апарати – галузь науки і техніки, що вивчає загальну теорію електричних апаратів та комутуючих пристроїв, їх характеристики, режими роботи та застосування.
Метою вивчення дисципліни: дати студентам, теоретичні знання та практичні навички в галузі електричних апаратів, їх електричних та механічних властивостей, енергетичних і теплових процесів, що мають місце при їх роботі.
Основними завданнями дисципліни є опрацювання студентами загальної теорії електричних апаратів.ЕЛЕКТРІЧНІ МЕРЕЖІ (Давиденко В.А.)
Електричні мережі – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині улаштування електричних мереж та їх проектування.
Метою вивчення дисципліни "Електричні мережі" є формування у студентів знань про електричні мережі, особливості їх конструктивного виконання, методи розрахунку параметрів усталених режимів мереж, ознайомлення з вимогами до параметрів режиму роботи електричних мереж, вирішення задач проектування та експлуатації електричних мереж.
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок, необхідних для аналізу режимів і проектування електричних мереж, а також у практичній інженерній діяльності.ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ (Давиденко В.А.)
Енергозбереження – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині впровадження енергоефективних технологій в промисловості, сільському і житлово-комунальному господарствах та побуті.
Метою вивчення дисципліни «Енергозбереження» є формування у здобувачів вищої освіти поняття про методи та засоби енергозбереження в різних галузях, а також оптимізації витрат на енергоносії та досягнення високого рівня енергетичної ефективності завдяки впровадженню енергозберігаючих заходів.
Основними завданнями дисципліни є вивчення застосування існуючих та перспективних заходів, спрямованих на підвищення рівня ефективності використання енергетичних ресурсів та зниження кінцевого енергоспоживання, засвоєння способів впровадження енергозберігаючих технологій в технологічні процеси виробництва, розподілу та споживання різних видів енергії.ОСНОВИ СВІТЛОТЕХНІКИ (Давиденко В.А.)
Основи світлотехніки – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині розрахунку та проектування установок штучного освітлення та освітлювальних електричних мереж об’єктів.
Метою вивчення дисципліни "Основи світлотехніки" є формування у студентів теоретичних знань про основні уявлення і поняття світлотехніки, види джерел світла та систем освітлення, норми освітленості, методи світлотехнічного розрахунку і розрахунку освітлювальних мереж
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок використання величин й методів світлотехнічного розрахунку і розрахунку освітлювальних мереж під час вирішення практичних інженерних задач та проектування установок штучного освітлення та освітлювальних електричних мереж об’єктів.Електричні машини (Лишук В.В.)
АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
«ЕЛЕКТРичні машини»
Дисципліна „Електричні машини” є складовою частиною навчального процесу підготовки студентів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» денної форми навчання. Програма дисципліни передбачає лекції, практичні заняття та самостійну роботу. Дисципліна односеместрова. Форма семестрового контролю – екзамен (VI семестр).
Дисципліна „Електричні машини” читається після вивчення дисциплін – «Вступ до спеціальності», «Електротехнічні та конструкційні матеріали», «ТОЕ» та ін.
Успішне освоєння курсу дозволяє перейти до вивчення дисциплін: основи релейного захисту, основи електроприводу, основи електропостачання.
Мета викладання дисципліни:
– дати студентам теоретичні знання та практичні навички в галузі електричних машин і трансформаторів, їх електричних та механічних властивостей, енергетичних і теплових процесів, що мають місце при їх роботі.
Задача вивчення курсу „Електричні машини”:
– знати будову, принцип дії електричних машин, область застосування, електромеханічні та електромагнітні процеси, що відбуваються в них, засвоїти призначення основних типів електричних машин застосовуваних в електротехніці, їх експлуатаційні характеристики, переваги й недоліки.
Основними цілями вивчення даної дисципліни є:
– опанування будови, принципу дії, основних характеристик електричних машин, формування наукового кругозору та електротехнічної культури студентів.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати: будову і принцип дії окремих видів електричних машин і трансформаторів, основні елементи конструкції і матеріали, з яких вони виконуються; електромагнітні процеси та фізичні явища в електричних машинах; фізичну суть параметрів машин і трансформаторів, їх показники; способи пуску та регулювання швидкості обертання електричних машин, особливості експлуатації електричних машин і трансформаторів; математичні моделі електричних машин і трансформаторів різного рівня.
вміти: вибирати електричні машини і трансформатори для конкретних умов їх практичного використання; використовувати основні рівняння та паспортні дані електричних машин і трансформаторів для визначення їхніх параметрів, для аналізу режимів роботи, характеристик та енергетичних показників; адекватно застосовувати математичну модель електричної машини або трансформатора.
ЕЛЕКТРІЧНІ СТАНЦІЇ ТА ПІДСТАНЦІЇ (Давиденко В.А.)
Електричні станції і підстанції – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині улаштування електроустановок електростанцій та підстанцій, їх проектування та оснащення сучасним електрообладнанням.
Метою вивчення дисципліни "Електричні станції і підстанції" є формування у студентів знань про особливості застосування та конструктивного виконання основного устаткування електроустановок електростанцій та підстанцій, а також схеми електричних з'єднань електричних станцій і підстанцій.
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок, необхідних для обґрунтування вибору схем та параметрів основного устаткування електроустановок електростанцій та підстанцій.ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ В ГАЛУЗІ (Давиденко В.А.)
Електропостачання в галузі – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині розрахунку електричних навантажень та проектування електропостачання промислових об’єктів.
Метою вивчення дисципліни "Електропостачання в галузі" є формування у студентів теоретичних знань про методологічні основи проектування систем електропостачання промислових підприємств, міст та інших об’єктів, вибору схем та розрахунку мереж внутрішнього та зовнішнього електропостачання об’єктів, ознайомлення з вимогами та шляхами вирішення задач проектування систем електропостачання.
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок, необхідних для проектування систем електропостачання промислових підприємств, міст та інших об’єктів, та їх застосування у практичній інженерній діяльності.ОСНОВИ ЕЛЕКРТПОСТАЧАННЯ (Давиденко В.А.)
Основи електропостачання – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині розрахунку електричних навантажень та проектування електропостачання промислових об’єктів.
Метою вивчення дисципліни "Основи електропостачання" є формування у студентів теоретичних знань про методологічні основи проектування систем електропостачання промислових об’єктів, методів розрахунку електричних навантажень, вибору схем та розрахунку мереж цехового електропостачання, ознайомлення з вимогами та шляхами вирішення задач проектування систем електропостачання.
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок, необхідних для аналізу електричних навантажень та проектування систем електропостачання промислових підприємств, та їх застосування у практичній інженерній діяльності.Основи комунікації (Білик О.С.)
- Метою викладання навчальної дисципліни «Основи комунікації» є набуття знань студентами щодо обміну інформацією з допомогою будь-яких засобів спільної системи символів і кодів вербального і невербального спілкування, котрі є складниками комунікації.
- Основними завданнями навчальної дисципліни «Основи комунікації» є: формування професійних комунікативних компетентностей; розкриття характерних особливостей різних видів і типів комунікації; формування розуміння особливостей мовної та невербальної комунікації її різновидів; вивчення прийомів і методів впливу на різні аудиторії.
Вища математика_2023 (Стефанська Н.О.)
Вища математика є фундаментом математичної освіти майбутніх фахівців, в результаті вивчення якої здобувачі освіти повинні оволодіти основами математичного апарату, здобути навики математичного формулювання прикладних задач та зрозуміти роль і місце математичних методів при їх розв’язуванні.
Основи електроприводів (Шишкін П.В)
Основними завданнями курсу дисципліни “Основи електроприводів” (ОЕП)
є вивчення сутності, структури і принципу роботи ЕП, його призначення і
функціональних можливостей; особливостей і індивідуальних
властивостей різноманітних систем електропривода і засобів одержання
цих властивостей; установлення зв'язку ЕП із робочою машиною (РМ) і
джерелом енергії; особливостей процесів обміну енергією у ЕП, що
складають сутність його роботи, засобів керування цими процесами та ін.
Монтаж та експлуатація електроустаткування (Гадай А.В.)
Дисципліна «Монтаж і експлуатація електротехнічного обладнання» покликана допомогти у підготовці фахівців з електроенергетики для різних галузей сучасної промисловості. Формування навиків грамотного і технічно обґрунтованого монтажу та експлуатації електротехнічного обладнання, від чого залежатиме тривалість експлуатації та правильна робота.
Мета вивчення дисципліни «Монтаж та експлуатація електроустаткування» полягає у формуванні у студентів сучасного рівня знань, умінь та навиків з технологій і правил монтажу та експлуатації електротехнічного обладнання.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Монтаж та експлуатація електроустаткування» є вивчення дисципліни є навчити студентів технологіям та правилам монтажу та експлуатації електротехнічного обладнання.