
Підприємницька діяльність ЕТ (Цвіль О.В.)
Мета курсу: обґрунтування основних кроків майбутнього підприємця від генерування ідеї бізнесу до його започаткування та ведення. Прибуток − ось головний стимул підприємницької діяльності. Безумовно, прибуток − не тільки ознака успіху, але і матеріальна основа збільшення капіталу, розширення підприємницької діяльності. Але існують також інші, не менш важливі для підприємця стимули, крім отримання прибутку. Серед них − самоствердження особистості, можливість реалізувати свої здібності. Йдеться про реалізацію не тільки особистих прагнень. Сьогодні розуміння ролі підприємця нерозривно пов’язане із суспільними цілями, тому що в основі діяльності сучасної фірми лежить концепція суспільного призначення.

Підприємницька діяльність ЕТ копіювання 1

Теоретичні основи електротехніки (Шишкін П.В.)

Комп'ютерне проектування систем електропостачання (Гадай А.В.)

Людина і світ (культурологія, філософія, соціологія) Щудлюк М.О.

Інженерна та компютерна графіка

ФІЗИКА (Яневич В.В.)
Фізика – наука, що вивчає
загальні закономірності перебігу природних явищ, закладає основи світорозуміння
на різних рівнях пізнання природи і дає загальне обґрунтування природничо-наукової
картини світу.

Електричні апарати (Лишук В.В.)
Електричні апарати – галузь науки і техніки, що вивчає загальну теорію електричних апаратів та комутуючих пристроїв, їх характеристики, режими роботи та застосування.
Метою вивчення дисципліни: дати студентам, теоретичні знання та практичні навички в галузі електричних апаратів, їх електричних та механічних властивостей, енергетичних і теплових процесів, що мають місце при їх роботі.
Основними завданнями дисципліни є опрацювання студентами загальної теорії електричних апаратів.
ЕЛЕКТРІЧНІ МЕРЕЖІ (Давиденко В.А.)
Електричні мережі – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині улаштування електричних мереж та їх проектування.
Метою вивчення дисципліни "Електричні мережі" є формування у студентів знань про електричні мережі, особливості їх конструктивного виконання, методи розрахунку параметрів усталених режимів мереж, ознайомлення з вимогами до параметрів режиму роботи електричних мереж, вирішення задач проектування та експлуатації електричних мереж.
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок, необхідних для аналізу режимів і проектування електричних мереж, а також у практичній інженерній діяльності.
ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ (Давиденко В.А.)
Енергозбереження – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка, спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині впровадження енергоефективних технологій в промисловості, сільському і житлово-комунальному господарствах та побуті.
Метою вивчення дисципліни «Енергозбереження» є формування у здобувачів вищої освіти поняття про методи та засоби енергозбереження в різних галузях, а також оптимізації витрат на енергоносії та досягнення високого рівня енергетичної ефективності завдяки впровадженню енергозберігаючих заходів.
Основними завданнями дисципліни є вивчення застосування існуючих та перспективних заходів, спрямованих на підвищення рівня ефективності використання енергетичних ресурсів та зниження кінцевого енергоспоживання, засвоєння способів впровадження енергозберігаючих технологій в технологічні процеси виробництва, розподілу та споживання різних видів енергії.
ОСНОВИ СВІТЛОТЕХНІКИ (Давиденко В.А.)
Основи світлотехніки – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині розрахунку та проектування установок штучного освітлення та освітлювальних електричних мереж об’єктів.
Метою вивчення дисципліни "Основи світлотехніки" є формування у студентів теоретичних знань про основні уявлення і поняття світлотехніки, види джерел світла та систем освітлення, норми освітленості, методи світлотехнічного розрахунку і розрахунку освітлювальних мереж
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок використання величин й методів світлотехнічного розрахунку і розрахунку освітлювальних мереж під час вирішення практичних інженерних задач та проектування установок штучного освітлення та освітлювальних електричних мереж об’єктів.
Електричні машини (Лишук В.В.)
АНОТАЦІЯ ДО ДИСЦИПЛІНИ
«ЕЛЕКТРичні машини»
Дисципліна „Електричні машини” є складовою частиною навчального процесу підготовки студентів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» денної форми навчання. Програма дисципліни передбачає лекції, практичні заняття та самостійну роботу. Дисципліна односеместрова. Форма семестрового контролю – екзамен (VI семестр).
Дисципліна „Електричні машини” читається після вивчення дисциплін – «Вступ до спеціальності», «Електротехнічні та конструкційні матеріали», «ТОЕ» та ін.
Успішне освоєння курсу дозволяє перейти до вивчення дисциплін: основи релейного захисту, основи електроприводу, основи електропостачання.
Мета викладання дисципліни:
– дати студентам теоретичні знання та практичні навички в галузі електричних машин і трансформаторів, їх електричних та механічних властивостей, енергетичних і теплових процесів, що мають місце при їх роботі.
Задача вивчення курсу „Електричні машини”:
– знати будову, принцип дії електричних машин, область застосування, електромеханічні та електромагнітні процеси, що відбуваються в них, засвоїти призначення основних типів електричних машин застосовуваних в електротехніці, їх експлуатаційні характеристики, переваги й недоліки.
Основними цілями вивчення даної дисципліни є:
– опанування будови, принципу дії, основних характеристик електричних машин, формування наукового кругозору та електротехнічної культури студентів.
В результаті вивчення дисципліни студент повинен:
знати: будову і принцип дії окремих видів електричних машин і трансформаторів, основні елементи конструкції і матеріали, з яких вони виконуються; електромагнітні процеси та фізичні явища в електричних машинах; фізичну суть параметрів машин і трансформаторів, їх показники; способи пуску та регулювання швидкості обертання електричних машин, особливості експлуатації електричних машин і трансформаторів; математичні моделі електричних машин і трансформаторів різного рівня.
вміти: вибирати електричні машини і трансформатори для конкретних умов їх практичного використання; використовувати основні рівняння та паспортні дані електричних машин і трансформаторів для визначення їхніх параметрів, для аналізу режимів роботи, характеристик та енергетичних показників; адекватно застосовувати математичну модель електричної машини або трансформатора.

ЕЛЕКТРІЧНІ СТАНЦІЇ ТА ПІДСТАНЦІЇ (Давиденко В.А.)
Електричні станції і підстанції – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині улаштування електроустановок електростанцій та підстанцій, їх проектування та оснащення сучасним електрообладнанням.
Метою вивчення дисципліни "Електричні станції і підстанції" є формування у студентів знань про особливості застосування та конструктивного виконання основного устаткування електроустановок електростанцій та підстанцій, а також схеми електричних з'єднань електричних станцій і підстанцій.
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок, необхідних для обґрунтування вибору схем та параметрів основного устаткування електроустановок електростанцій та підстанцій.
ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ В ГАЛУЗІ (Давиденко В.А.)
Електропостачання в галузі – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині розрахунку електричних навантажень та проектування електропостачання промислових об’єктів.
Метою вивчення дисципліни "Електропостачання в галузі" є формування у студентів теоретичних знань про методологічні основи проектування систем електропостачання промислових підприємств, міст та інших об’єктів, вибору схем та розрахунку мереж внутрішнього та зовнішнього електропостачання об’єктів, ознайомлення з вимогами та шляхами вирішення задач проектування систем електропостачання.
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок, необхідних для проектування систем електропостачання промислових підприємств, міст та інших об’єктів, та їх застосування у практичній інженерній діяльності.
ОСНОВИ ЕЛЕКРТПОСТАЧАННЯ (Давиденко В.А.)
Основи електропостачання – це класична спеціалізація в межах спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка», спрямована на підготовку молодших спеціалістів в галузі електроенергетики в частині розрахунку електричних навантажень та проектування електропостачання промислових об’єктів.
Метою вивчення дисципліни "Основи електропостачання" є формування у студентів теоретичних знань про методологічні основи проектування систем електропостачання промислових об’єктів, методів розрахунку електричних навантажень, вибору схем та розрахунку мереж цехового електропостачання, ознайомлення з вимогами та шляхами вирішення задач проектування систем електропостачання.
Основними завданнями дисципліни є формування теоретичного базису та практичних навичок, необхідних для аналізу електричних навантажень та проектування систем електропостачання промислових підприємств, та їх застосування у практичній інженерній діяльності.
Основи комунікації (Білик О.С.)
- Метою викладання навчальної дисципліни «Основи комунікації» є набуття знань студентами щодо обміну інформацією з допомогою будь-яких засобів спільної системи символів і кодів вербального і невербального спілкування, котрі є складниками комунікації.
- Основними завданнями навчальної дисципліни «Основи комунікації» є: формування професійних комунікативних компетентностей; розкриття характерних особливостей різних видів і типів комунікації; формування розуміння особливостей мовної та невербальної комунікації її різновидів; вивчення прийомів і методів впливу на різні аудиторії.

Вища математика_2023 (Стефанська Н.О.)
Вища математика є фундаментом математичної освіти майбутніх фахівців, в результаті вивчення якої здобувачі освіти повинні оволодіти основами математичного апарату, здобути навики математичного формулювання прикладних задач та зрозуміти роль і місце математичних методів при їх розв’язуванні.

Основи електроприводів (Шишкін П.В)
Основними завданнями курсу дисципліни “Основи електроприводів” (ОЕП)
є вивчення сутності, структури і принципу роботи ЕП, його призначення і
функціональних можливостей; особливостей і індивідуальних
властивостей різноманітних систем електропривода і засобів одержання
цих властивостей; установлення зв'язку ЕП із робочою машиною (РМ) і
джерелом енергії; особливостей процесів обміну енергією у ЕП, що
складають сутність його роботи, засобів керування цими процесами та ін.

Монтаж та експлуатація електроустаткування (Гадай А.В.)
Дисципліна «Монтаж і експлуатація електротехнічного обладнання» покликана допомогти у підготовці фахівців з електроенергетики для різних галузей сучасної промисловості. Формування навиків грамотного і технічно обґрунтованого монтажу та експлуатації електротехнічного обладнання, від чого залежатиме тривалість експлуатації та правильна робота.
Мета вивчення дисципліни «Монтаж та експлуатація електроустаткування» полягає у формуванні у студентів сучасного рівня знань, умінь та навиків з технологій і правил монтажу та експлуатації електротехнічного обладнання.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Монтаж та експлуатація електроустаткування» є вивчення дисципліни є навчити студентів технологіям та правилам монтажу та експлуатації електротехнічного обладнання.