Анотація до навчальної програми
Програму предмета складено за тематично-хронологічним принципом, тобто запропоновано системне вивчення української літератури за ключовими темами у хронологічній послідовності із залученням біографій письменників у найпоказовіших, найцікавіших фрагментах.
Навчальний матеріал структуровано за такими тематичними розділами: «Реалістична українська проза», «Театр корифеїв», «Титан духу і думки» (І.Франко), «Модерна українська проза», «Образне слово поетичного модернізму», «Розстріляне відродження», «Розвиток української прози 1920-х рр.», «Модерна драматургія», «Література в Західній Україні (до 1939 р.)», «Еміграційна література», «Українська література 1940-1950 рр.», «Літературне шістдесятництво», «Проза другої половини XX ст.», «Сучасна українська література».
При доборі художніх творів було враховано, що програма дисципліни за своїм змістовим наповненням є своєрідним каноном у єдиній системі загальноприйнятої літературно-критичної оцінки того чи того художнього явища, постаті митця, його внеску в національну та світову духовні скарбниці.
Зміст предмета відображено у вигляді таблиці, яка охоплює такі елементи: 1) очікувані результати навчальної діяльності; 2) кількість годин на вивчення теми; 3) змiст навчального матерiалу.
Розділ «Критерії оцінювання навчальних досягнень» містить перелік знань, умінь, навичок, ціннісних ставлень, які передбачено сформувати у здобувачів освіти під час вивчення предмета.
Загалом програму орієнтовано на постійну творчу співпрацю, діалог викладача, та здобувача освіти, що дає широкий простір для самостійного сприйняття й осмислення літератури як явища мистецтва, а також дозволяє змінити усталений, певною мірою застарілий імідж української літератури на цілісній карті світової літератури.